کد خبر: ۱۳۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 30
مدیرعامل بیمارستان بهمن درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین تاکید کرد:
شفاآنلاین :مدیرعامل بیمارستان بهمن گفت: امیدوارم که همه ی اعضاء و مسولان نظام پزشکی آینده یک دل و یک حرف باشند ودر سیستم های انتظامی نظام پزشکی حرمت پزشکان را که ازسرمایه های اجتماعی وعلمی کشورهستند را حفظ کنند.

دکتر محسن محوردرگفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب افزود: یکی از مسائل مهم در ارتباط با سازمان نظام پزشکی هماهنگی این سازمان با وزارت بهداشت است و این مسئله بسیار حائز اهمیت است .چراکه درصورت وجود تعاملات اثرگذار،مسایل ومشکلات جامعه پزشکی ومردم درفضایی منطقی وتعاملی بررسی وحل می شود.

دکتر محور بیان کرد: مجموعه ی نظام پزشکی تلاش های خوبی در اموراجرایی کردند که سیستم های اخذ پروانه را آنلاین کردند و البته در خود وزارت خانه هم سیستم ها آن لاین شده و کارها به سهولت و سرعت انجام می‌شود و در جهت دفاع از کیان پزشکی هم بی شک مساعدت کرده اند.
وی اظهار کرد: امیدوارم که همه ی اعضاء و مسولان نظام پزشکی آینده، یک دل و یک حرف باشند ودر سیستم های انتظامی نظام پزشکی حرمت پزشک حفظ شود.

مدیرعامل بیمارستان بهمن گفت: نظام پزشکی یعنی نظام صنفی پزشکان .پس اگر دیگران به آن ورود پیدا کنند با آن، سنخیت ندارد.ضمن اینکه آیا ما اجازه داریم فی المثل در صنف طلا فروشان ومسایل مربوط به آنها اظهارنظرکنیم؟پس درچینن شرایطی بی تردید سیستم صنفی پزشکان مربوط به خود پزشکان است و هر چقدر تلاش شود که حرمت پزشکان حفظ شود به صلاح است.

عضو انجمن بیمارستان های خصوصی تهران همچنین گفت: با الکترونیکی شدن انتخابات نظام پزشکی بسیار موافقم چراکه این کار باعث سهولت و افزایش مشارکت در انتخابات می شود.
وی ادامه داد:درعین حال معتقدم نظام پزشکی باید در چند ماه باقی مانده، در جهت حفظ اعتبار و کیان جامعه ی پزشکی بیشتر تلاش کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: