کد خبر: ۱۳۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 26
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد:
شفاآنلاین :رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از دستگیری پزشکان متخلفی خبرداد که پروتزهایی را بی دلیل داخل بدن بیماران استفاده کردند.به گفته وی یکی از پزشکان حدود 30 میلیارد تومان پروتز دربدن بیماران استفاده کرده که مورد نیاز نبوده است.
به گزارش شفاآنلاین، علیرضا جمشیدی ضمن بیان این خبر، به حوزه مهم رسیدگی به تخلف‌ها در سازمان تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: 95 درصد از پرونده‌هایی که رسیدگی می‌کنیم مربوط به قاچاق است.
وی با بیان اینکه رسیدگی به تخلفات پزشکی از فعالیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی محسوب می‌شود، اظهار کرد: سودجویی پزشکان بسیار شده و برخی تجهیزاتی که مورد استفاده بیماران نیست، را در بدن آنها کار می‌گذارند.
معاون وزیر دادگستری از دستگیری تعدادی از پزشکان در کشور خبر داد و افزود: پزشکان مذکور در بدن بیماران پروتزهایی را به‌کار بردند که نیاز به آن نبود.

جمشیدی با اشاره به دستگیری یک پزشک در شهرستان «لامرد» در استان فارس، بیان کرد: پزشک مذکور بیش از 30 میلیارد تومان پروتز داخل بدن بیماران استفاده کرده است که نیاز به آن نداشتند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به تخلف و تقلب در بعضی از صنوف اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با قوت با تخلفات برخورد شود و وضعیت روزبه‌روز در حال بهتر شدن است.
جمشیدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در رسیدگی به تخلفات ورود کردند، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه و پلیس از تعزیرات حکومتی حمایت می‌کنند.
وی به شرایط بسیار سخت در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: تعداد 12 میلیون نفر فقیر در جامعه وجود دارد و اجحاف به آنها ظلم مضاعفی است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
0
0
واقعا مسئولين خسته نباشن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: