کد خبر: ۱۳۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 24
شفاآنلاین:مرد سالخورده ایرانی مقیم آمریکا که چندی قبل با سفر به ایران تحت عمل جراحی پیوند کلیه قرارگرفته بود با ارسال نامه ای ازدست اندرکاران این عمل جراحی تشکر کرد.

دراین نامه که نسخه ای ازآن دراختیار شفاآنلاین قرارگرفته آمده است:

تاریخ بیست و دوم نوامبر 2016

پزشکان عزیز دکتر نجفی زاده و دکتر کاظمینی

من می خواستم تا از شما بخاطر تمام سخت کوشی ها و حمایت هایی که برای پیوند کلیه من انجام داده اید تشکر و قدردانی کنم.

همانطور که مستحضر هستید من بعنوان یک ایرانی و متولد شده در ایران در فوریه 2016 برای پیوند کلیه به ایران آمدم. در تاریخ 14 فوریه 2016 ( 25 بهمن 1394) برای پیوند ثبت نام شدم و در سوم آگوست 2016 (سیزدهم مرداد 95) در یک بیمارستان دولتی برای پیوند بستری و تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفتم. من مطابق دستور دولت مبلغ استاندارد تعیین شده را به اهداء کننده کلیه پرداخت کردم.

من بسیار سپاسگزار و ممنون تمام کادر درمانی شامل پزشکان، درمانگاه شفا و بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد هستم که مرا در جریان پیوند کلیه یاری نمودند. من از درمانی که در ایران دریافت کردم بسیار راضی هستم و عمل پیوند کلیه من نیز عملی موفقیت آمیز بود. در حال حاضر من در سلامت بوده و کلیه من عالی کار می کند و کراتینین من 1.6 می باشد.

من بعد از پیوند کلیه مبتلا به عفونت ادراری و عفونت ویروسی شدم و لذا تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفتم تا این عفونت ها درمان شوند و اکنون بهتر هستم. البته خوب می دانم که داروهای سرکوب کننده ایمنی، موجب می شوند  گیرنده کلیه در معرض خطر این عفونت های میکروبی و ویروسی باشد.

مجددا سپاسگزاری خودم را برای این همه عنایت، به شما بزرگواران تقدیم می کنم و خواهش می کنم سلام و احترام مرا به تمامی عزیزان ابلاغ بفرمائید.

با اخلاص

م کاشانی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: