کد خبر: ۱۳۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 24
بسیج عبارت است از پاکترین و آماده به کارترین قشر جامعه که برای خوشبخت کردن کشور تجمیع شده اند
شفا آنلاین:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در جهت تقویت، روحیه، فرهنگ بسیجی و استفاده از ظرفیت همکاران این سازمان اهتمام ویژه داشته ایم.
به گزارش شفا آنلاین، دکترسیدتقی نوربخش در همایش بسیجیان سازمان تامین اجتماعی به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص بسیج پرداخت و اظهار داشت: "هفته بسیج فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که بوسیله امام راحل(ره) در کشور پایه گذاری شد و برای دیگر کشورهای اسلامی و دینی الگو و سرمشق خواهد بود".

وی افزود: "بسیج در طول تاریخ در تمامی اقشار مختص به یک صنف و مکان جغرافیایی خاصی نیست بلکه مربوط به تمامی موحدین الهی است که در طول تاریخ بشریت وجود داشته است".
دکتر نوربخش ادامه داد: "بسیج عبارت است از پاکترین و آماده به کارترین قشر جامعه که برای خوشبخت کردن کشور تجمیع شده اند".
وی افزود: "بسیجی خود الگوی یک فرد مومن است ازاینرو باید فداکار و از خودگذشتگی داشته باشد".
دکتر نوربخش گفت: "بسیجی تا آن زمان پیروز است که در دستی قرآن و در دست دیگر سلاح داشته باشد".
وی اظهار داشت: "به طور یقین اگر حضور بسیج در کشور نبود، امروز سرنوشت کشور وضعیت دیگری داشت".
وی همچنین به نقل از امام راحل به دو جمله از بسیج اشاره کرد و افزود: "بسیج شجره طیبه و درخت تناور پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار فصل و حدیث عشق می دهد".
دکتر نوربخش ادامه داد: "بسیج لشکر مخلص خداست و افتخار من این است که خود یک بسیجی ام. همواره به خلوص صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خداوند می خواهم تا با بسیجیان محشورم فرماید".
دکتر نوربخش گفت: خرسندم که همکاران خود در سازمان تامین اجتماعی، که سازمانی به عنوان یک نهاد اجتماعی و اقتصادی نقش مهمی در حل مشکلات درمانی و ایجاد امنیت برای نیمی از جمعیت کشور دارد، مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: همکاران ما در سازمان تامین اجتماعی بسیجیان، خط مقدم نبرد اقتصادی در شرایط حاکم بر تحریم کشور هستند.
دکتر نوربخش اظهار داشت: افتخار می کنم که سازمان تامین اجتماعی حدود ده هزار نیروی بسیجی دارد.
وی با بیان اینکه به طور عام تمامی کارکنان سازمان بسیجی هستند، گفت: بسیج یک تشکیلات است و بسیجی باید بتواند به عنوان دفاع غیرعامل نقش خود را ایفا کند و در عین حال همکاران بسیجی باید با هدف رضایتمندی خلق خدا به مراجعه کنندگان سازمان ارائه خدمت دهند.
وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان پاک مطرح است. سازمانی که در برهه ای از زمان دچار حوادث ناگواری شد که در شان هیچکس نبود. از اینرو همکاران ما در بسیج باید به پاک ماندن این سازمان عظیم کمک کنند.
وی با اشاره به تشکیل بسیج جامعه پزشکی در سازمان تامین اجتماعی که نقش بسزایی در اهداف بسیج دارد، گفت: در پروژه مشتری مداری قطعا باید از همکاران بسیجی مدد بگیریم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: بسیج یک ظرفیت بسیار بالایی از بندگان مخلص، مومن و فداکار است که هرچقدر در این زمینه اهتمام  بیشتری داشته باشیم در جهت آرمان های انقلاب و تثبیت نظام کوشیده ایم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تأمین اجتماعی:
هفته بسیج یادآور خاطرات شهدا و ایثارگران ٨سال دفاع مقدس است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تأمین اجتماعی گفت: بسیجی و هفته بسیج که در آن واقع هستیم یادآور خاطرات شهدا و ایثارگران ٨ سال دفاع مقدس و زمان قبل و بعد از انقلاب و اکنون هستیم.
عبدالخاق حبیبی اظهار داشت: در سازمان تأمین اجتماعی طی دوره مدیریت جدید، اقدامات قابل توجهی برای خدمت رسانی مطلوب به جانبازان، ایثار گران و خانواده های شهدا انجام شده است.
حبیبی افزود:  سازمان تأمین اجتماعی ٦٤ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و دو نفر از آنان شهدای مدافع حرم هستند.
وی با اشاره به اقدامات حوزه بسیج سازمان تامین اجتماعی طی دو سال اخیر گفت: بحث راهیان نور از جمله مهمترین اقدامات حوزه بسیج بود و سازمان تامین اجتماعی به عنوان پیشگام ترین سازمان در این زمینه، طی دو مرحله، جمعیتی حدود ٥ هزار نفر از خانواده های ایثارگر و بسیجی سازمان را به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام کرد و با کمترین هزینه، بهترین خدمات درخور شان را ارائه کرد.
وی افزود: همچنین برگزاری هفته دفاع مقدس و ایجاد نمایشگاه های ویژه در این سازمان از دیگر اقدامات مهم حوزه بسیج سازمان تامین اجتماعی بود که شهدای ٨سال دفاع مقدس و قبل و بعد از انقلاب، در معرض نمایش قرار گرفتند.
وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
حبیبی با بیان اینکه می توانیم در کنار کارهای بسیجی کار فرهنگی نیز انجام دهیم، گفت: باید زحماتی که امام راحل و تمام مبارزین در انقلاب اسلامی سهیم بودند را در معرض دید همکاران قرار دهیم و نسل به نسل کار فرهنگی انجام دهیم.
وی اظهار داشت: بسیجی به شعار و حرف نیست بلکه به عملی است که خالصانه و درجهت رضایت خلق خدا انجام می دهد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: عزم مدیریت سازمان در راستای خدمت رسانی به بسیج و ایثارگران جدی است.
حبیبی  تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی دارای دو گردان " عاشورا و الزهرا" است که آمادگی خدمت رسانی به بسیج  را دارند.
وی گفت: افتخار می کنیم که تحت عنوان نیروی بسیجی خدمت می کنیم و امیدواریم در مسیر انقلاب اسلامی که انقلابی جهانی است، ادامه دهنده خوبی برای راه شهیدان باشیم.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی گفت: امیدواریم همه ما با تمام توان در راه تحقق اهداف و آرمان‌های جانبازان عزیز و شهدای بزرگوار حرکت کنیم و پیرو راستین آنان باشیم.

فرمانده دفاع مقدس:
امنیت فعلی حاکم در کشور به برکت خون شهداست

فرمانده دفاع مقدس گفت: امنیت فعلی حاکم در کشور ایران اسلامی، به برکت خون شهداست.
سردار اسدالله ناصح اظهار داشت: امام راحل همواره تاکید داشتند که اگر تفکر بسیجی بر هر جامعه ای حاکم شود آن جامعه تضمین شده است.
وی افزود: عظمت کار بسیج و بسیجیان که خالصانه در تمامی زمینه ها پیشرو بودند، از آرامش و وضعیت فعلی جامعه مشهود است.
وی ادامه داد: باید افتخار کنیم که در بدترین شرایط حاکم بر جامعه حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن در نیامد.
سردار ناصح تاکید کرد: وحدت، اعتقادات و تبعیت از رهبری و ولایت از عوامل پیروزی کشور ما بود.
وی اذعان داشت: عظمت بسیج در گمنامی شان است و هرکس با ایثار و تفکر خالصانه بسیجی وارد صحنه شود، برکتش را از خداوند خواهد گرفت.
فرمانده دفاع مقدس گفت: هرچقدر بتوانیم دشمن را از مرزهای خود دورتر کنیم، امنیت مان بیشتر خواهد شد و این یک اصل است.
وی خاطرنشان کرد: هر چیزی که اعتقادات، ولایت و تبعیت از ولایت را جریحه دار کند، درخط دشمن است.

گفتنی است در این همایش، تعدادی از بسیجیان نمونه سازمان تامین اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: