کد خبر: ۱۳۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 20
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به برخورد نامناسب شرکت اروپایی در نمایشگاه دارویی اخیر گفت: رفتار آنها جنبه سیاسی داشت.
شفا آنلاین:رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به نمایشگاه دارویی که اخیرا در اروپا-شهردوسلدورف آلمان- برگزار شد، گفت: شرکت‌های ایرانی به سختی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و حتی برخی برای گرفتن غرفه خود را به عنوان شرکت خارجی معرفی کردند. متأسفانه شرکت برگزارکننده این نمایشگاه با چماق تحریم از غرفه دادن به شرکت‌های ایرانی اجتناب کرده بود.

به گزارش شفا آنلاین:وی با بیان اینکه در پسابرجام انتظار به اصلاح برخوردها و نگاه منفی کشورهای اروپایی می‌رفت، ادامه داد: این موضوع را به وزارت امور خارجه نیز منعکس کردیم و مطمئن هستیم در نمایشگاه سال بعد این مشکل تکرار نمی‌‌شود.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه شرکت برگزارکننده توجیهی برای این برخورد خود ندارد، عنوان کرد: این برخورد جنبه سیاسی داشته و بسیاری از این شرکت‌ها با صهیونیست‌ها ارتباط دارند و دشمنی آنها با ایران به قبل و بعد از برجام محدود نمی‌شود.

دیناروند یادآور شد: البته طبیعی است که شرکت‌های دانش‌بنیان از تمام حمایت‌های ما راضی نبوده و ما نیز از اقدامات خود برای این شرکت‌ها رضایت کامل نداریم. همکاران در حوزه نظارت بر تجهیزات پزشکی نیز باید حمایت‌های خود را افزایش دهند.ycj
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: