کد خبر: ۱۳۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 18
تاکنون ۱۰ درصد زائران از خدمات سلامت ما بهره برده‌اند و به تعداد کافی پزشک و پرستار وجود دارد.

شفا آنلاین:پیرحسین کولیوند در برنامه گفتگوی ویژه خبری افزود: نسبت به سال گذشته تجهیزات و امکانات ما سه برابر شده است. در حال حاضر برای ارائه خدمات سلامت و بحث بهداشت و مبارزه با بیماری‌ها مشکلی نداریم و برنامه‌ریزی‌ها دقیق و مرتب انجام شده است.

به گزارش شفا آنلاین،رئیس کمیته بهداشت و درمان ادامه داد: تاکنون ۱۰ درصد زائران از خدمات سلامت ما بهره برده‌اند و به تعداد کافی پزشک و پرستار وجود دارد.

وی گفت: به طور عادی هر ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر در جاده‌ها پایگاه داریم، اما در مرز مهران فاصله پایگاه‌ها به یک کیلومتر رسیده است.

کولیوند افزود: رضایت‌مندی مردم از ارائه خدمات سلامت خوب بوده و در همین راستا تعداد ۴۱ درمانگاه سرپایی و ۸ بیمارستان صحرایی داریم که می‌تواند خدمات سلامت را ارائه کند.

سرپرست اورژانس کشور افزود: به اندازه کافی دارو، تجهیزات و پرسنل دیده شده و آموزش‌های گروهی و انفرادی هم انجام شده است همچنین در بدو ورود غربالگری و کنترل انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: متخصصین در خصوص کنترل بیماری‌های واگیر تلاش می‌کنند و در زمینه پخت غذا و آب‌های آشامیدنی نیز نظارت انجام می‌شود. بین وزارت بهداشت ایران و هلال احمر عراق نیز همکاری هایی انجام شده است.

برچسب ها: بهداشت ، اربعین ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: