کد خبر: ۱۳۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 13
درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین اعلام شد:
شفاآنلاین :پدر نفرولوژی ایران گفت: پذیرش یک متخصص و دانشمند ازهرکشوری، درهر انجمن بین المللی برای آن کشور باعث سربلندی و امتیاز است.

پروفسوربهروزبرومند در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: پذیرش یک دانشمند از هر کشوری در انجمن های بین المللی برای آن کشور باعث سربلندی است .درهمین راستا پذیرش کاندیداتوری خانم دکترشهرزاد عصاره برای انجمن جهانی نفرولوژی (isn) نیز نقطه قوت وموفقیت است .چراکه افراد زیادی ازخاورمیانه برای عضویت درانجمن جهانی کلیه شرکت کرده بودند که درنهایت یک پزشک از عربستان، یک پزشک ازمصر ویک پزشک هم از ایران به عنوان کاندیدا انتخاب شدند.

وی افزود: این انتخاب، افتخار بسیار بزرگی است و نشان می دهد پزشکان ما با کارهای علمی و خدماتشان دردنیا شناخته شده اند واین اتفاق صرف نظر از اینکه دکتر عصاره انتخاب شوند یا خیر جای شاد باش و تبریک به جامعه ی پزشکی ایران و به خصوص متخصصان نفرولوژی وبیماری های داخلی کلیه دارد .چرا که؛ متأسفانه تبلیغات بیرونی ما خیلی خوب خوب نیست و همچنین عرب زبان ها برای پیروزی هزینه های زیادی می کنند و حامیانی قدرتمندی هم دارند

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت:بی تردید درچنین شرایط حساسی همگی ما برای انتخاب شدن خانم دکتر عصاره بایستی بسیاربکوشیم. چرا که پزشکان از سراسر دنیا رأی می دهند .پس باید از پزشکان بخواهیم که برای اینکه ایران در این انجمن بین المللی صاحب کرسی شود و شاهد حضور یک ایرانی در انجمنی بین المللی باشیم شرکتی فعال داشته باشند تا این افتخار برای اولین بار نصیب ایران شود .

وی ادامه داد: بی تردید این پیروزی می تواند امتیازات بسیاری را برای پزشکان متخصص کلیه در کشوررقم بزند .پس به همکارانم در ایران و سراسر دنیا توصیه می کنم که حتماً به صورت فعال در این انتخابات شرکت کنند

نتیجه تصویری برای دکتر شهرزادعصاره

وی خاطر نشان کرد:بهتر است که وزارت بهداشت هم در این مورد هواداری و تبلیغات کند .این درحالی است که تاکنون از جانب وزارتخانه ستایش یا تبریکی نشنیده ام و بی تردید هر یک از ایرانیان هر دستاوردی داشته باشد همه در افتخارش شریکیم و حمایت نکردن از پیشرفت های هموطنانمان هم از کاستی های تربیتی ماست که باید اصلاح شود.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
"برند برومند" ، نامی که آیندگان ازآن به نیکی یاد می کنند . . .

حمایت بی دریغ این مرد بزرگ از پزشکان ایرانی، به امید حق تمامی لابی های عربی را خنثی خواهد کرد.همان هایی که با قدرت پول، حقوق بشر سازمان ملل را هم مجاب می کنند. و حال سوال من این است که چرا دیگر پزشکان خارج نشین، حرکتی نمی کنند و یا حداقل ما نمی بینیم !.
به امید حق و با همت وزارتخانه و متولیان سلامت و اطلاع رسانی درست، بتوان نماینده ای از ایران را در جایگاه شایسته انجمن جهانی داشته باشیم.
زهرامیرحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
با درود و سپاس فروان استاد دکتر برومند که همیشه حامی و راهنمای ما بوده اند.بسیار خوشنود هستیم از کاندید شدن خانم دکتر عصاره وامیدوارم با حمایت اساتید و همکاران این خوشنودی دو چندان شود و شاهد حضور خانم دکتر در انجمن بین المللی نفرولوژی جهان باشیم.
میترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
بادرود وسپاس از حمایت بجا ی پروفسور بهروز برومند
با تبریک این موفقیت بزرگ به بانو دکتر عصاره ،آرزوی پیروزی برایشان داشته چرا که ایشان باعث افتخار برای همه ایرانیان وبویژه بانوان این سرزمین هستند. حمایت از ایشان هم وظیفه وهم افتخار ماست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: