کد خبر: ۱۳۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 13
سخنگوی وزارت کشور، با اشاره به اینکه کانال‌های تلگرامی و تشکیل فضای رسانه‌ای خاص جامعه پزشکی، محفل بسیار خوبی برای مطالبات و ایجاد هویت صنفی برای جامعه پزشکی ایجاد کرده است، گفت: «از فضای رسانه‌ای و فضای دیجیتال بهره خوبی گرفته می‌شود و امیدوارم روزبه‌روز ارتقا پیدا کند و حضور نشریات و رسانه‌های پزشکی به لحاظ تعداد، فراگیر بودن و تیراژ افزایش پیدا کند.»
شفا آنلاین:  سلمان سامانی ادامه داد: «تلاش می‌کنیم رابطه منطقی و مثبتی بین حوزه پزشکی و سایر نهادهای تصمیم گیر و تصمیم‌ساز حاکمیت برقرار کنیم.» سخنگوی وزارت کشور با اشاره به موضوع تجهیزات دفاعی شخصی پزشکان، گفت: «قبلا تجهیزات دفاعی به پزشکان داده می‌شد اما متاسفانه مدتی در عمل دچار اشکال شده بود.

به گزارش شفا آنلاین:به نقل از سپبداز طریق رسانه‌های پزشکی مطلع شدم که برخی اوقات در اقصی نقاط کشور اتفاقاتی می‌افتد و نداشتن تجهیزات پزشکی صدمات بعضا جبران‌ناپذیری به پزشکان وارد شود.»

او ادامه داد: «از مدیرکل امنیتی وزارت کشور و رئیس دبیرخانه شورای کشور درخواست کردم که این مسئله را بازنگری کرده و به این مسئله ورود کنند. جلسه‌ای در وزارت کشور برگزار شد و موضوع را واکاوی کردند

. نمایندگان سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت و پلیس پیشگیری ناجا در این جلسه شرکت کردند. خروجی این جلسه تسهیل روند دریافت تجهیزات دفاع شخصی، توسط پزشکان بود.» به گفته سامانی در این جلسه قرار شده موضوع دریافت تجهیزات دفاع شخصی توسط پزشکان مجددا برقرار شود و به جهت رعایت شان پزشکان، پلیس روزهای پنج‌شنبه نماینده خود را در سازمان نظام پزشکی مستقر کند تا پزشکانی که به دنبال دریافت تجهیزات هستند، از این امکان بهره‌مند شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: