کد خبر: ۱۳۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 10
مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران بیان کرد:
مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: سن، مدت ازدواج، مدت نازایی، سابقه ازدواج‌های قبلی و بیماری‌های غدد داخلی مانند تیروئید و یا دیابت و سابقه سقط در ناباروری مؤثر هستند.
شفاآنلاین>سلامت جنسی>مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به اقدامات درمانی پیشرفته در این مجتمع جهت درمان ناباروری گفت: بیماری‌هایی همچون دیابت و تیروئید در بروز ناباروری مؤثر است.

به گزارش شفاآنلاین،حمید چوبینه  در ارتباط با اقدامات مؤثر مجتمع دارویی و درمانی هلال‌احمر در درمان ناباروری گفت: ناباروری به حالتی گفته می‌شود که زوجین به مدت 6 ماه تا یکسال اقدام به باروری کرده ولی بارداری اتفاق نیفتد البته بیشتر زوج‌ها در طی 6 ماهه اولی که برای باردار شدن اقدام می‌کنند به هدفشان خواهند رسید.

وی گفت: سن، مدت ازدواج، مدت نازایی، سابقه ازدواج‌های قبلی و بیماری‌های غدد داخلی مانند تیروئید و یا دیابت و سابقه سقط در ناباروری مؤثر هستند.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران ادامه داد: علائم ناباروری در زنان دوره‌های قاعدگی غیرطبیعی، نامنظم و یا نداشتن قاعدگی است که البته در برخی موارد ناباروری زنان به یک مشکل هورمونی مربوط می‌شود که ممکن است مشکلات پوستی، رشد موهای تیره پشت لب و افزایش وزن از نشانه‌های آن باشد.

چوبینه اضافه کرد: سندروم تخمدان پولکیستیک، یائسگی زودهنگام، فیبرییدهای رحمی، چسبندگی رحمی و آندومتریوز نیز از دلایل ناباروری زنان بوده که در مرکز درمان ناباروری رویش هلال اقدامات مؤثری جهت درمان بیماران انجام می‌گیرد.فارس


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: