کد خبر: ۱۳۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 09
تا این لحظه دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه با 254 رای الکترال از رقیب دموکرات خود با 221 رای الکترال پیش افتاده است. تعداد کل آرای الکترال 538 رای است. هر نامزدی که بتواند 270 رای را کسب کند پیروز انتخابات خواهد بود.
شفاآنلاین :اجتماعی >سیاست >رسانه های آمریکا با پایان رای گیری در برخی ایالت ها، به تدریج نتایج نظرسنجی های صورت گرفته در روز انتخابات را که حاکی از نتایج اولیه غیررسمی است، منتشر می کنند .
نتایج اولیه غیررسمی انتخابات آمریکا با برآوردهای رسانه ها/ رقابت شانه به شانه کلینتون و ترامپ

به گزارش شفاآنلاین به نقل از رسانه های آمریکا با پایان رای گیری در برخی ایالت ها، به تدریج نتایج نظرسنجی های صورت گرفته در روز انتخابات را که حاکی از نتایج اولیه غیررسمی است، منتشر می کنند.

موسسه تحقیقات ادیسون ریسرچ (Edison Research) از سال 2003 به نمایندگی از رسانه های CNN، FOX، NBC، ABC، Associated Press, CBS در هر انتخابات هزاران خبرنگار را در تمامی ایالات آمریکا به کار می گیرد که وظیفه آنها، پرسش از رای دهندگان پس از خروج از حوزه های رای گیری است.

با توجه به اینکه نزدیک به 40 میلیون آمریکایی با شرکت در رای گیری های پیش ازموعد به نامزد مورد نظر خود رای دادند، اطلاعات جمع آوری شده در روز انتخابات با آمار تخمین زده شده از آرای غیابی و پستی تجمیع شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: