کد خبر: ۱۳۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 08
با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 22 اردیبهشت سال 96 و لزوم بسیج همگانی برای برگزاری پر شور این انتخابات، قرار بر این است که انتخابات نظام پزشکی بعد از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود

شفاآنلاین »رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ گفت: انتخابات نظام پزشکی به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول شد و تا شهریور سال 96، رئیس کل جدید سازمان نظام پزشکی به رئیس جمهوری آینده معرفی می شود.


به گزارش شفاآنلاین،پیوندی روز سه شنبه با حضوردر بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از آخرین اخبار مربوط به انتخابات نظام پزشکی سخن گفت.

وی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 22 اردیبهشت سال 96 و لزوم بسیج همگانی برای برگزاری پر شور این انتخابات، قرار بر این است که انتخابات نظام پزشکی بعد از انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و هیات مدیره های نظام پزشکی شهرستان ها سه ماه فرصت دارند تا قبل از شهریور 96 و بعد از انتخابات ریاست جمهوری انتخابات هیات مدیره های نظام پزشکی را در شهرستان ها برگزار کنند.

رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ درباره برگزاری الکترونیک این انتخابات گفت: با توجه به رفت و آمد جامعه پزشکی برای شرکت در انتخابات نظام پزشکی، به طور طبیعی برگزاری الکترونیک این انتخابات به افزایش مشارکت کمک می کند و سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت با الکترونیکی شدن این انتخابات موافق هستند.

وی ادامه داد: با وجود این، تصمیم گیری درباره چگونگی برگزاری این انتخابات به عهده هیات هفت نفره شورای عالی نظارت بر انتخابات است و هنوز اعضای این شورا از سوی قوه قضاییه، وزارت کشور معرفی نشده اند.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: