کد خبر: ۱۳۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 08
امضا تفاهم همکاری انجمن علمی طب سنتی ایران و بسیج جامعه پزشکی برای توسعه طب سنتی و استفاده از ظرفیت‌های آن

شفا آنلاین: نفیسه حسینی یکتا افزود: این تفاهم نامه به منظور تعامل همه جانبه جهت تسهیل مسیر اجرایی شدن بند 12 سیاست های ابلاغی مقام.معظم رهبری است که به طب سنتی اختصاص داده شده است.

به گزارش شفا آنلاین،وی ادامه داد:  به نظر می رسد لازم است برای هر یک از زیر بندهای آن کارگروه هایی متشکل از متخصصین طب و دارو سازی سنتی و خبرگان و نمایندگانی از متولیان امور مرتبط در کشور ایجاد شود و از امکانات و قوای هر دو مجموعه برای پیشبرد این هدف استفاده شود. انجمن با 19 شعبه در سراسر کشور تمام قوای خویش را در این امر به کار خواهد گرفت.

رییس انجمن علمی طب سنتی ایران این تفاهم نامه را در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و گسترش علمی و قانونمند طب سنتی ایران اعلام و تاکید کرد: انجمن در راستای برنامه های اداره کل طب سنتی وزارت بهداشت، اقدام به آموزش تعریف شده و قانونمند طب سنتی در سطوح مختلف جامعه کرده است. در واقع هدف انجمن از این آموزش ها گسترش منطقی اصولی و قانونی طب سنتی است که در رویکرد ایجابی از هرج و مرج در زمینه سلامت مردم پیشگیری خواهد کرد.

همچنین رئیس زاده رئیس بسیج جامع پزشکی در این مراسم گفت: این اقدام پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری از ماموریت های بسیج است. در موضوع طب سنتی نیز با تعامل با انجمن علمی طب سنتی ایران که به عنوان یک مرجع علمی فعالیت می کند، با تمام امکانات وارد میدان شده ایم تا دغدغه مقام معظم رهبری را در دو بخش طب سنتی و اقتصاد مقاومتی پاسخ دهیم.

برچسب ها: متخصص ، داروسازی ، طب سنتی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: