کد خبر: ۱۲۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 06
مدیر عامل بیمارستان میلاد در دیدار با تیریانا فورچون معاون مدیر اجرایی جامعه بین الملل کیفیت در بهداشت و درمان گفت: طی ١٠ سال گذشته میزان ارجاع بیماران در بیمارستان میلاد از ٢٠ به 31،5درصد افزایش یافته است.

شفا آنلاین:از اعلام روز یکشنبه سازمان تامین اجتماعی، محمود رضا فیاض در این دیدار که در بیمارستان میلاد برگزار شد، گفت: طی ١٠ سال گذشته میزان ارجاع بیماران در بیمارستان میلاد از ٢٠ به 31،5درصد افزایش یافته است که درصدد افزایش میزان هستیم.
 به گزارش شفا آنلاین،وی با اشاره به خودگردان بودن این مرکز درمانی اظهار داشت: مسئولان بیمارستان میلاد به مقوله اعتبار بخشی تاکید دارند و اعتقاد داریم بهترین مسیر در این راه تکیه بر کارکنان و توجه به درون است.
مدیر عامل بیمارستان میلاد با اشاره به آموزش های آبشاری در این بیمارستان گفت: آموزش کارکنان همواره مورد توجه مسئولان بیمارستان است.
وی با اشاره به مراجعه روزانه حدود ٦ هزار نفر به درمانگاه های سرپایی و یک هزار و 300 نفر به اورژانس بیمارستان میلاد تصریح کرد: این حجم از بیماران، باعث ازدحام در بیمارستان می شود اما اخیرا در سازمان تامین اجتماعی سیستم ارجاع مورد توجه واقع شده و در این خصوص مشغول مطالعه و اقدامات کارشناسی هستیم.
فیاض با اشاره به حضور حدود ٧٠٠ پزشک و سه هزار و 400 نیروی کار در بیمارستان میلاد، گفت: در سال جاری با اصلاح فرآیندها موفق به کسب نشان درجه یک عالی، از وزارت بهداشت شدیم.
دکتر تیریانا فورچون معاون مدیر اجرایی جامعه بین الملل کیفیت در بهداشت و درمان و هیات همراه در این جلسه با فرایندها و فعالیت های مرتبط با امور اعتبار بخشی آشنا شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: