کد خبر: ۱۲۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 06
تصمیم‌گیری‌های مهم: برای گرفتن مهم‌ترین تصمیم‌ها باید ذهنی باز داشته‌باشیم و این زمانی ممکن است که به اندازه‌ کافی استراحت کرده‌باشیم. ما هنگام خستگی بی‌حوصله هستیم.
شفا آنلاین: ترجیح می‌دهیم زودتر سراغ کارهای دیگر برویم و قابلیت‌مان برای تشخیص جوانب یا جزییات مهم نیز به‌طور آشکاری کمتر است.

   به گزارش شفا آنلاین:     جلسه‌های کاری: وقتی وارد یک جلسه کاری می‌شویم، مهم است بهترین عملکردمان را داشته‌باشیم. جلسه‌های کاری می‌تواند غیرقابل پیش‌بینی باشد و مهم است بتوانیم سریع و منطقی فکر کنیم تا منافع‌مان را حفظ کنیم.

        رانندگی: وقتی صحبت از رانندگی است، نوشیدن تنها عادت خطرناک نیست. براساس گزارش شورای امنیت حمل‌ونقل داخلی امریکا، هر سال ۱۰۰هزار تصادف به دلیل خواب‌آلودگی رخ می‌دهد و منجر به مرگ ۱۵۰۰ نفر می‌شود.

        خوردن: تنقلات و نوشیدنی‌های شیرین، کافئین و سایر خوراکی‌های بی‌کیفیت فورا به ما انرژی می‌دهد اما این انرژی ناپایدار است. متاسفانه این‌ها انواع خوراکی‌هایی هستند که هنگام خستگی و نیاز به افزایش فوری انرژی، به سمت‌شان می‌رویم و اغلب در نهایت احساس بدتری نسبت به قبل داریم.

        گفت‌وگوهای مهم: هنگامی که انرژی کمی داریم احتمال آن خیلی بیشتر است که گفت‌وگوهای معنی‌دارمان پایان خوبی نداشته‌باشند. بیشتر گفت‌وگوها، چه در خانه چه در محل کار، باید تا زمانی‌ که از نظر ذهنی اوضاع بهتری داشته‌باشیم به تعویق بیفتند.سپید
منبع: HealthDay
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: