کد خبر: ۱۲۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 04
اهالی منطقه ای از سوئیس، برای هر مشکلی یک راه حل طبیعی می‌یابند و از انتخاب خود نیز راضی هستند. طب مدرن برای آنها زیاد شناخته شده نیست و آنها با درمان های خود به سلامتی دست می یابند.

شفا آنلاین>سلامت>اگر به دنبال درمان خانگی فشار خون بالا هستید حتما این دستور ساده را پیاده کنید.

به گزارش شفا آنلاین، اهالی منطقه ای از سوئیس، برای هر مشکلی یک راه حل طبیعی می‌یابند و از انتخاب خود نیز راضی هستند. طب مدرن برای آنها زیاد شناخته شده نیست و آنها با درمان های خود به سلامتی دست می یابند. یکی از این درمان های خانگی معروف آنها که در جاهای دیگر هم بسیار طرفدار دارد درمان خانگی فشار خون بالا است.

این دستور قدیمی که به طور مستقیم از این اهالی آمده است سالهای سال است که مورد قبول همه قرار گرفته . این دستور خانگی بسیار قدرتمند است و برای بسیاری از بیماری ها به کار می‌رود و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. مواد تشکیل دهنده آن را به راحتی می‌توان در هر جایی یافت و برای کاهش فشار خون و کلسترول بالای خون بسیار توصیه می شود.

مواد لازم:

۱ تکه کوچک زنجبیل رنده شده

یک حبه سیر

یک قاشق غذاخوری سرکه سیب ارگانیک

یک قاشق چایخوری عسل طبیعی

یک قاشق غذاخوری لیمو ترش

مواد را داخل یک مخلوط کن بریزید و خوب هم بزنید مخلوط را برای مدت ۵ روز در یخچال بگذارید. این دارو را روزی ۲ بار باید بخورید هر وعده یک قاشق غذاخوری.

این درمان خانگی فشار خون بالا و کلسترول بالا برای هر سنی مفید است و به گفته کسانی که استفاده کرده اند با مصرف آن از قرص های فشار خون بی نیاز می شوید. اما به یاد داشته باشید که اگر تحت نظر پزشک هستید و دارو مصرف می‌کنید حتما با پزشک خود مشاوره کنید و داروهای فشار خون و این درمان خانگی را با هم مصرف نکنید.

برچسب ها: فشارخون ، کلسترول ، زنجبیل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: