کد خبر: ۱۲۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 01
از اقدام های انجام گرفته در زمینه تحقق حقوق شهروندی در کشور راه اندازی کلینیک‌های حقوق شهروندی است که با همکاری شوراهای اسلامی انجام می‌شود.
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون حقوق بشر وزیر دادگستری گفت: از بارزترین نمونه‌های تحقق حقوق شهروندی اجرای نظام سلامت است که مردم کمتر از هفت درصد هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین، محمود عباسی روز سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه حقوق شهروندی یکی از راهبردهای اساسی دولت است افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، قانون اساسی کشور ما به بهترین نحو ممکن در یک فصل به حقوق شهروندی پرداخته است.

این مسئول اظهار داشت: از اقدام های انجام گرفته در زمینه تحقق حقوق شهروندی در کشور راه اندازی کلینیک‌های حقوق شهروندی است که با همکاری شوراهای اسلامی انجام می‌شود.
عباسی تصریح کرد: حقوق شهروندی در کشور ما در حالی انجام می گیرد که در غرب با وجود ادعاهای زیاد به 2 کشور اسلامی با دلایل واهی حمله می‌کنند.
معاون حقوق بشر وزیر دادگستری با اشاره به اینکه در کلام وحی به نحو شایسته به کرامت انسانی توجه شده و همواره مورد عنایت است اظهار داشت : همه دولت ها موظف به تامین و اجرای حقوق شهروندی هستند و باید روز به روز به آن توجه بیشتر شود.
در این مراسم یزد به عنوان پایلوت اجرای طرح حقوق شهروندی انتخاب شد و بین وزارت دادگستری و شورای شهر یزد تفاهم نامه به امضا رسید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
0
0
چند وقت پیش، یکی از دوستان در مقیاسی نادرست، طرح تحول سلامت را با " جراحی اقتصادی" احمدی نژاد مقایسه کرد که به نظر بنده بسیار ناکارشناسی بوده.
اینگونه مثال ها و مقایسه ها آن هم از زبان برخی از افراد بعضاً خودی، مطمئناً اذهان را به سمت خاصی خواهد برد که اینطور القا شود که، "طرح تحول سلامت" از پایه اشتباه بوده است.
جالب اینکه خود این افراد هم می دانند که این طرح، تحولی است در سیستم سلامت جامعه، ولی به خاطر برخی سو مدیریت ها به سمت و سوی نادرستی سوق پیدا کرده است.
همین طرح در دوره وزرات دکترفاضل و با معاونت درمان ( دکتر نوبخت)، اجرا می شده است و مردم هم بسیار هم راضی بودند.اگر همان راه ادامه پیدا م یکرد و وقفه ایجاد نمی شد، به حتم آثار مثبت و درست خود را سال های سال بر جای می گذاشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: