کد خبر: ۱۲۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 27
شفاآنلاین :دکتر شهره بهروزی ،متخصص زنان و زایمان به سوالات کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

با سلام و خسته نباشید 3 سال عروسی کردم 33 سالمه و امسال دوبار ep شدم ،بار اول لاپراسکوپی کردم . زیر نظر دکتر بعد از سه ماه دوباره ep شدم و شیمی درمانی کردم،الان خیلی نگرانم از بارداری بعدیم چون دوران فوق العاده بدی را سپری کردم مرتب تست بتا ،خونریزی،درد های زیاد،میترسم دوباره اقدام به بارداری کنم و دوباره خارج از رحم بشه ،میشه راهنمایی کنید چه راه مطمئن و چه راهکارها یا آزمایشاتی را باید انجام بدم؟


در این مورد قبل از بارداری مچدد باید معاینه فیزیکی انجام شود.زیرا هر گونه عفونتی ممکن است به بارداری خارج از رحم منجر گردد حتما سونوگرافی رنگی انجام شود و از  وضعیت لوله مقابل قبل از بارداری  اطمینان حاصل گردد .

میخواستم بدونم که اگر چند روزه باردار باشیم تست رهایی تخمک به چه صورت ظاهر میشود؟

در صورت باردراری این تست را نمی توانید انجام دهید چون تست رهایی تخمک در صورتیکه باردار باشید معنی ندارد

با عرض سلام. من هميشه پریودام بیست و پنج روزه بوده و خونریزی زیادی داشتم ولی این دفعه بیست و یک روز شد و خیلی خونریزیم کمه فقط دو روز خونریزی داشتم و بقیه ی روزها درحد چند قطره. خیلی نگرانم. البته یک سال پیش کیست داشتم که بدون دارو بعد از یک ماه رفع شد. فقط این ماه به علت کمر درد و پادرد دارو استفاده کردم. لطفا راهنماییم کنید علتش چی میتونه باشه. ممنون میشم

ممکنه کیست دوباره عود پیدا کرده باشد ویا اختلالات هورمونی باعث ایجاد مسائل ذکر شده باشد باید سونو گرافی و آزمایشات کامل هورمونی انجام شود .


م. خانمم با به نفر رابطه دوستی داسته 2ماهی بوده الان فهمیدم،نمیدونم که رابطه نزدیکی داشته با نه؟ایا علم پزشکی توانایی این را داره که تسخیص دهد رابطه ای بوده یا نه،چون اخرین بار خودم نزدیکی داشتم،ایا قابل تشخیص هست که با کس دیگری هم رابطه نزدیکی داشته با نه،با تشکر

باید به سکسولوژیست مراجعه شود
 




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: