کد خبر: ۱۲۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 26
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می گوید، مشکل درمان کشور با تغییر ساختمان ها حل نمی شود.
شفا آنلاین:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مشکل درمان کشور با تغییر ساختمان ها حل نمی شود. سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری موضوع درمان را به شکل مجموعه واحد نگاه کرده اند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید تقی نوربخش عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون بیمه همگانی که در سازمان بیمه سلامت برگزار شد، با ابراز تاسف نسبت به این که سازمان تامین اجتماعی با مشکلات عدیده ای به دولت یازدهم رسید، افزود: به عنوان نمونه زمینی را که یک نفر از تامین اجتماعی 90 میلیارد ریال(9 میلیارد تومان ) خریده بود دو سال بعد 2 هزار میلیارد ریال( ٢٠٠ میلیارد تومان) فروخت.
نوربخش با بیان این که 65 درصد هزینه درمان در دولت گذشته بر عهده بیمار بوده است، گفت: رییس جمهوری با هوشیاری موضوع سلامت و درمان را در اولویت قرار دادند و 20 تا 25 درصد تعداد مراکز درمانی در مدت سه سال به اندازه 40 سال گذشته اضافه شد.
وی با بیان این که ایجاد مراکز درمانی در مناطق کمتر برخوردار بوده است، تاکید کرد: طرح تحول سلامت باید پایدار و مستمر باشد.
نوربخش افزود: در منابع و مصارف چالش داریم به طوری که منابع کم اما مصارف بالا است. مصارف باید کنترل شود حتی اگر درآمد بالایی داشته باشیم باز باید این کار را انجام دهیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: