کد خبر: ۱۲۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 24
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به انتشار خبر و عکسی از راهرو بیمارستان امام خمینی (ره) بروجرد که نشان می داد بیماران در راهرو بستری شدند واکنش نشان داد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر استراکی گفت: درباره مطلب درج شده در خصوص کمبود تخت بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) بروجرد باید گفت که شهرستان بروجرد با دو بیمارستان شهید چمران و امام خمینی(ره) به ترتیب هر کدام با 300 و 140تخت بستری در سال 94 بوده که ضریب اشغال تخت‌ها به ترتیب 59 و 83 درصد بوده است.

وی افزود: بر این اساس با توجه به شاخص‌های موجود این تعداد تخت بستری موجود جوابگوی نیاز شهرستان هستند. اگر چه در موارد محدود نیاز به استفاده از تخت‌های اکسترا وجود دارد که این مشکلات مقطعی نیز با افتتاح بیمارستان آیت‌الله بروجردی در این شهرستان مرتفع خواهد شد.

استراکی همچنین اظهار کرد: بیمارستان آیت الله بروجردی با 256 تخت بستری بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و احتمالا تا پایان سال 95 افتتاح می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: همچنین 77 تخت خیر ساز هم در بیمارستان امام تکمیل و تجهیز شده و آماده بهره برداری هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: