کد خبر: ۱۲۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 23
شفا آنلاین>سلامت>معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با حکم رئیس این جمعیت تغییر و مدیرکل درمان معاونت درمان هلال‌احمر در زمان خاتمی جایگزین وی شد.

 به‌گزارش شفا آنلاین، بر اساس اطلاعات رسیده معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر با حکم رئیس جمعیت هلال‌احمر تغییر خواهد کرد و حسن صفاریه جایگزین سیدرضا رئیس کرمی می‌شود. 

وحید رحمتی سخنگوی جمعیت هلال احمر ضمن تائید این خبر گفت: حسن صفاریه در زمان سید مسعود خاتمی رئیس اسبق جمعیت هلال‌احمر، مدیر کل درمان معاونت درمان هلال‌احمر بوده است که در آن زمان به دلیل قبول شدن در دانشگاه و گرفتن تخصص در رشته پزشکی از سمت خود استعفا داد.

سخنگوی جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: صفاریه سابقه فعالیت در هلال‌احمر داشته و اکنون با حکم رئیس جمعیت هلال‌احمر به عنوان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر انتخاب شد.

رحمتی خاطرنشان کرد: رئیس کرمی از اواخر رفتن آقای فرهادی از هلال‌احمر تقاضای برگشتن به حوزه دانشگاه داشته و بنا به علاقه شخصی خود قصد کناره‌گیری از سمت معاون بهداشت و درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر را داشته است.

وی اضافه کرد: اصل تغییر و تحول در جمعیت هلال‌احمر برمبنای بهبود بوده و کسی نمی‌خواهد سیستم را دچار چالش کند و اصل این موضوع در واقع نماندن خدمت بر روی زمین است.

برچسب ها: بهداشت ، هلال احمر ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: