کد خبر: ۱۲۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 15
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به برنامه‌های این اداره‌کل برای کاهش بیماری‌های غیرواگیر اشاره کرد و گفت: طرح آهن‌یاری دختران، توزیع شیر در مدارس و برگزاری المپیاد ورزشی از اقدامات سازنده برای حفظ سلامت دانش‌آموزان است.

به گزارش شفاآنلاین : عبدالرضا فولادوند در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان تهران، اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در زمینه خودمراقبتی و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر گام‌های زیادی برداشته و تلاش‌های مؤثری در این زمینه صورت گرفته است. 

وی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت پیشگیری از بروز بیماری‌های غیرواگیر، افزود: برگزاری المپیاد ورزشی و توزیع شیر در مدارس، همچنین طرح آهن‌یاری دختران از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در این زمینه بوده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه از طریق المپیاد ورزشی، 6 میلیون دانش‌آموز را وارد عرصه بهداشت و درمان کردیم، گفت: تلاش می‌کنیم که رفتارهای صحیح را به عادت در میان دانش‌آموزان تبدیل کنیم. 

فولادوند خاطرنشان کرد: شهرستان تهران حدود 2 میلیون دانش‌آموز و به عبارتی 4 میلیون والدین دارد که جامعه هدف خوبی برای آموزش به ویژه در راستای موضوعات سلامت‌محور است. 

گفتنی است در جهت سلامت و امنیت غذای استان تهران، تفاهم‌نامه‌ای را نیز میان آموزش و پرورش شهرستان تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی استانداری و معاونت غذا و داروی تهران در زمینه آموزش سلامت‌محور منعقد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: