کد خبر: ۱۲۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 12
شفا آنلاین>سلامت>نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به حادثه مرگ دو نفر از اعضای خانواده دکتر صلحی، گفت: عمدی یا غیرعمدی بودن این حادثه باید با دقت پیگیری شود.
به گزارش شفا آنلاین،محمد اسماعیل سعیدی درباره حادثه مرگ دو نفر از اعضای خانواده پزشک تبریزی با غذای مسموم، افزود: بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات به دست آمده این غذای نذری مسموم بوده که باید عمدی و غیرعمدی به طور دقیق بررسی شود که بر اساس کدام علت این حادثه رخ داده است.

وی ادامه داد: تمام مراجع مسئول حتی مجلس نیز باید این موضوع را پیگیری کند زیرا این حادثه بسیار ناگوار بوده و باعث تاثر و ناراحتی مردم تبریز شده تاجایی که در کل کشور نیز بازتاب داشته است.

سعیدی تصریح کرد: البته ناگفته نماند که در زمان توزیع نذری ها گاهی یک نابسامانی اتفاق می افتد که نباید اجازه داد چنین پیچیدگی هایی در توزیع نذری باعث سوءاستفاده عده ای شود و باعث بروز ذهنیت منفی نسبت به بعضی آداب و رسوم در بین مردم شود لذا یک ساماندهی در این زمینه احساس می شود.

وی یادآورشد: اینکه چه کسانی و با چه اهدافی اقدام به توزیع نذری مسموم کرده اند و باعث وقوع این حادثه ناگوار برای پزشک معروف تبریزی شده اند باید به طور دقیق بررسی شود و تا رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است که این پیگیری ها ادامه یابد.

در همین حال، وزیر بهداشت نیز به رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز دستور داده که پیگیر حادثه باشد.

همسر و مادر بزرگ خانواده دکتر صلحی بر اثر مسمومیت غذایی فوت شده اند و برخی دیگر از اعضای خانواده او در بیمارستان بستری شدند.

برچسب ها: حادثه ، اطلاعات ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: