کد خبر: ۱۲۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 08
شفا آنلاین>سلامت>مدیر عامل یک شرکت فناور گفت: با حمایت ستاد فناوری نانو داروی تشخیص دیابت و کرم ضد سوختگی در این شرکت تولید و درحال اخذ مجوزهای لازم هستیم برای تولید انبوه هستیم.
به گزارش شفا آنلاین،محمد رئوفی مدیرعامل یک شرکت فن‌آور در حوزه دارویی با اشاره به توزیع داروی جدید برای تست بیماران دیابتی عنوان کرد: تحقیقات بر روی  ساخت این محصول از حدود پنج سال پیش آغاز شده و این دارو به وسیله کارشناسان فنی شرکت در شش ماه پیش تولید شد.

وی ادامه داد: این محصول بیشتر برای بیماران دیابتی بوده که ترکیب آن ماده گیاهی گل رز،‌کرمی برای التیامی سوختگی  و دردهای ناشی از بخیه درست شده است.

رئوفی عنوان کرد: در داروی ضد دیابت تخلل ترکیباتش نسبت به داروهای رایج بیشتر بوده و همین امر سبب شده تا طول فرآیند درمان کاهش یابد.

وی تصریح کرد: رشد سلول‌ها بر اثر مصرف این دارو و همچنین کرم سوختگی بسیار بالا بوده و همین امر سبب کاهش درد بیمار و تعادل متابولیسم بدن می‌شود.

رئوفی اظهار داشت: تولید این دارو با حمایت ستاد فناوری نانو صورت گرفته و این دارو به تولید انبوه نرسیده و ما به فکر تجاری سازی آن هستیم.

وی افزود: متاسفانه هیچ حمایتی از ما صورت نگرفته و ما به دنبال برند دانشگاهی معتبر و اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو هستیم.
برچسب ها: دیابت ، سوختگی ، متابولیسم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: