کد خبر: ۱۲۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 26
شفا آنلاین>سلامت>رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران از بررسی مشکلات زانو در کودکان، اخلاق در ارتوپدی و شکستگی‌های ستون فقرات در بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی ارتوپدی ایران خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،غلامعلی عکاشه در حاشیه بیست و چهارمین کنگره بین المللی ارتوپدی ایران با اشاره به اینکه این کنگره بزرگترین رویداد علمی ارتوپدی کشور محسوب می‌شود و بر روی موضوع تروماهای ارتوپدی متمرکز است.

وی افزود در همین زمینه بیست و چهار سمپوزیم در زمینه شکستگی‌ها و در رفتگی‌های مختلف در اندام فوقانی و تحتانی برگزار شده و از امروز در این کنگره بیست و سه مقاله به صورت سخنرانی و 46 مقاله به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

رئیس انجمن ارتوپدی ایران با بیان اینکه دغدغه‌های سنی جراحان ارتوپدی نیز در این کنگره مطرح می شود گفت: 16 سخنران از خارج از کشور در این کنگره حضور دارند و در ارتباط با موضوعات مختلف ارتوپدی صحبت می‌کنند.

عکاشه اضافه کرد: شکستگی‌های مفصل ران، لگن، شانه، زانو، دست و آسیب‌های کروماتیک آرنج، ام آر آی در آسیب‌های ورزشی و مشکلات زانو در کودکان از جمله محورهای این کنگره بوده که مورد بحث و گفت‌وگو میان صاحب نظران قرار می‌گیرد. 

وی خاطرنشان کرد: در رفتگی و ضایعات متعدد بی گامانی زانو، اخلاق در ارتوپدی و برنامه آموزش پرستاری همچنین تدوین راهنمای بالینی آرتروپلاستی زانو و لگن از دیگر محورهای این کنگره است.

برچسب ها: ارتوپدی ، سلامت ، کنگره
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: