کد خبر: ۱۲۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - 2016September 28
شفا آنلاین>سلامت>دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان طی پیامی شروع سال تحصیلی 95- 96 را به تمام اساتید فرهیخته و تلاشگر، دانشجویان عزیز و کارکنان خدوم این دانشگاه تبریک گفت.
به گزارش شفا آنلاین،متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

سپاس خدایی را که نخستین آموزگار بشریت است و اسماء خویش را در مکتب عشق به آدم تعلیم داد و رسولان را با کتاب و حکمت و شریعت به‌سوی مردم فرستاد تا خلایق را هدایت نموده و قلوب آنان را به گوهر تزکیه بیارایند.

بار دیگر فصلی از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است. اقتدار و افتخار غرورآمیز ایران اسلامی و اعتلای جایگاه میهن عزیزمان مرهون تلاش شما اصحاب علم و دانش در راستای فتح قله‌های رفیع علم و فناوری و توسعه فرهنگی و اجتماعی این رمز و بوم است.

 مقارن شدن شروع سال تحصيلي با هفته شكوهمند دفاع مقدس، تقارني نيكوست كه فضاي دانشگاه را به ياد و خاطره‌ی شهيدان، متبرك ساخته و پاسداري از حرمت خون شهيدان را در سنگر دانشگاه يادآور عصاره‌های پاك انقلاب می‌کند و ما نيز با گراميداشت هفته دفاع مقدس با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا تجديد ميثاق کرده و همواره پيروي از منويات رهبر انقلاب را در دفاع از کیان مقدس علم و حرکت پرشتاب علمی دانشگاه سرلوحه زندگي خود قرار می‌دهیم.

امید است به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با بهره مندی از منابع معنوی و مادی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در طول سال تحصیلی جدید با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید، این دانشگاه مسیر توسعه همه‌جانبه علمی، آموزشی و بهداشتی را همچنان استوار و پرشتاب طی نماید.

این‌جانب آغاز بهار تعلیم و تربیت را به اساتید فرهیخته و تلاشگر، دانشجویان عزیز و کارکنان خدوم این دانشگاه و همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت تبریک عرض نموده و براي همگان از درگاه خداوند متعال، دستيابي به مدارج عالي علمي، ديني و اخلاقي، توأم با موفقيت، بهروزي و سعادت را خواستارم.

 دکتر مهدی شادنوش

رئیس دانشگاه
برچسب ها: دانشگاه ، پیام ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: