کد خبر: ۱۲۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 17
شفا آنلاین>سلامت>عضو گروه پژوهشی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: کارگاه رایحه درمانی با گیاهان دارویی به همت گروه پژوهشی گیاهان دارویی با همکاری معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین،سکینه کهنسال اظهار کرد: گروه پژوهشی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان با توجه به نیازسنجی از کارآموزان دوره‌های مختلف و احساس نیاز در راستای برگزاری کارگاه رایحه درمانی با گیاهان دارویی اقدام کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه افراد بسیاری با مصرف گیاهان دارویی مشکل داشته و نمی‌توانند به راحتی گیاهان دارویی را مصرف کنند، برای توصیه به این افراد این دوره برگزار می‌شود.

عضو گروه پژوهشی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: زندگی امروزه سرشار از استرس و دغدغه‌های بسیاری بوده و انرژی زیادی را از فرد می‌کاهد که در این موارد می‌توان با استفاده از رایحه درمانی به مداوای این مشکل پرداخت.

کهنسال تاکید کرد: کارگاه رایحه درمانی از دوره‌هایی است که با کمترین هزینه و امکانات و فقط با داشتن تعدادی گیاه دارویی و یا اسانس آنها می‌توانیم آن را در منزل یا محل کار و هر زمانی پیاده‌سازی کرد.

وی یادآور شد: این دوره از 27 تا 31 شهریور ماه در جهاددانشگاهی خراسان جنوبی برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند نسبت به شرکت در این دوره اقدام کنند.

عضو گروه پژوهشی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: متقاضیان این دوره برای ثبت نام می‌توانند به خیابان پاسداران، میدان قدس، جهاددانشگاهی مراجعه یا با شماره تلفن 32221020 تماس حاصل کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: