کد خبر: ۱۲۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 17
شفا آنلاین>سلامت>سرپرست جدید مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از دسته بندی گزارش و لیستی از تمامی مشکلات و درخواست‌های پرسنل و مراکز اورژانس کشور خبر داد و گفت:‌ برنامه‌هایی برای ارتقای اورژانس ۱۱۵ داریم و به طور قطع پایگاه‌ها و مراکز اورژانس نیز ارتقا می‌یابند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر پیرحسین کولیوند همزمان با چهل و یکمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی در کشور، با بازدید از پایگاه اورژانس شمیران که دکتر فتحی - معاون پشتیبانی دانشگاه شهید بهشتی نیز او را همراهی می‌کرد، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌هایی که برای ارتقای وضعیت اورژانس 115 در کشور داریم به طور قطع پایگاه‌ها و مراکز اورژانس نیز ارتقا پیدا می‌کنند.

سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور افزود: اعتقاد داریم که هر اندازه برای مراکز انرژی، وقت و امکانات قرار دهیم به همان اندازه می‌توان به مردم خدمت دهی مناسب و مطلوب داشته باشیم.

کولیوند عنوان کرد: گزارش و لیستی از تمامی مشکلات و درخواست‌های پرسنل و مراکز اورژانس کشور دسته بندی خواهد شد و بر اساس اولویت تلاش می‌کنیم که مشکلات را با سرعت هرچه بیشتر برطرف و راه رسیدن به وضعیت مطلوب را تسهیل کنیم.

به گزارش اورژانس کشور - سرپرست جدید مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی در این بازدید برای بازسازی پایگاه اورژانس شمیران قول مساعد داد.

برچسب ها: اورژانس ، شمیران ، حوادث
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: