کد خبر: ۱۲۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 15
شفاآنلاین:مدیرعامل یک شرکت به اظهارات دکتردباغ مقدم واکنش نشان داد.
دراین جوابیه که برای شفاآنلاین ارسال شده آمده است:
مدیریت محترم وب سایت شفا آنلاین


باسلام

موضوع جوابیه به دکتر دباغ مقدم

احتراماً اینجانب ایمان ناخدا مدیر عامل صنایع غذایی لتوس پیرو مصاحبه آن پایگاه خبری با آقای دکتر آراسب دباغ مقدم به عرض می رساند این شرکت افتخار تلاش در جهت حفظ سلامت جامعه با تولید انواع سالادهای آماده را به مدت 6 سال متوالی واحد نمونه صنعتی شدن را دارد. کلیه محصولات این شرکت تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی وآزمایشگاه های استاندارد تولید شده و مواد اولیه ما از بهترین مزارع وکشاورزان نمونه مناطقی که ازپسماندها استفاده نمی کنندتهیه می شود وگواه این مطالب این است که تاکنون شکایتی یا موردی مبنی بربیماری خاص و مسمومیت در این 6 سال تولید نداشته ایم  و در ضمن کلیه محصولات ما با حفظ زنجیره سرد در دمای 1 تا 4 درجه حمل ونقل وعاملین توزیع ما محصولات را دریخجال ها ،رستوران ها، اداره ویا مراکز مصرف مختلف تحویل می دهند و در ضمن هر محصولی شرایط نگهداری خاص خود را دارد که این محصول نیز اگر همانند خیلی از محصولات دیگر از جمله گوشت ومرغ ودیگر محصولات در یخچال نگهداری شوند، هیچ مشکلی را ایجاد نمی کند. آیا می توان بی مسئولیتی ( عدم نگهداری در یخچال ) عده ای معدودی از این افراد را به گردن کلیه کارخانه های تولیدی انداخت؟            


 آیا مردم به علت بی مسئولیتی (عدم نگهداری در یخچال)توسط برخی از ادارات ورستورانها،گوشت ومرغ وسبزیجات ودیگر محصولات را نخورند؟ آیا سالاد تهیه شده در مراکز یا اداراتی که حتی امکانات شستشو وضد عفونی را ندارد وبرخی نیز باوجود داشتن حداقل امکانات مراحل کامل را انجام نمی دهندبهتر است یا سالادهای تهیه در شرکت هایی که خطوط شستشو کامل وتجهیزات بروز دنیا وانواع مواد ضد عفونی کننده و.... را صرفاً مخصوص تولید این محصول بکار گرفته اند ودائماً تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی می باشند؟

به پیوست آخرین نتیجه بروز آزمونهای میکروبی دانشگاه علوم پزشکی که بصورت رندوم توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی وکارشناس سازمان بازرسی کل کشور صورت گرفته است وهیچگونه مشکلی را دارانمی باشد و قابل قبول اعلام گردیده تقدیم میگردد.

پاسخ نهایی اینجانب ایمان ناخدا : سالادهای آماده را با خیال راحت بخرید.

در پایان از کلیه مسئولین عزیز خواهشمند است در راستای اقتصاد مقاومتی که راه اندازی صنعت وایجاد اشتغال حفظ جامعه سالم از رکن اساسی آن می باشد همکاری و راهنمایی های لازمه را با صنعتگران صورت دهند.




 

برچسب ها: واكنش ، سالاد ، خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: