کد خبر: ۱۲۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 10
شفا آنلاین>سلامت>دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دیدار با روسا و نمایندگان انجمن های مرتبط با علوم شناختی، از تصمیم به تشکیل انجمن نقشه برداری مغز حبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، در ابتدای این جلسه کمال خرازی در مورد تاسیس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، نیاز جامعه علمی به چنین آزمایشگاهی و تخصص های مختلف برای فعالیت در این آزمایشگاه مانند حوزه های رادیولوژی، مغز و اعصاب، روانشناسی، زبانشناسی و جامعه شناسی توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه دیدار دکتر خرازی با روسا و نمایندگان انجمن هایی همچون روانپزشکان ایران، رادیولوژی، روانپزشکی کودک و نوجوان، پزشکی هسته ای، جامعه جراحان، فیزیک پزشکی و جراحی مغز و اعصاب، در مورد تشکیل مجمع علمی انجمن ها یا انجمن نقشه برداری مغز تبادل نظر و مقرر شد در ابتدا مجمع انجمن های علمی مرتبط با این حوزه تشکیل شده و پس از آن انجمن نقشه برداری مغز ایجاد شود.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین به همراه روسای انجمن ها از بخش های مختلف آزمایشگاه شامل MRI، TMS، آزمایشگاه طیف نگاری کارکردی مادون قرمز، آزمایشگاه الکتروانسفالوگرافی بازدید کردند.
برچسب ها: آزمایشگاه ، سلامت ، انجمن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: