کد خبر: ۱۲۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 09
درگفتگوی اختصاصی باشفاآنلاین مطرح شد:
شفاآنلاین :رئیس جامعه جراحان ایران، در واکنش به کمپین جمع آوری امضا برای شکایت از داریوش مهرجویی گفت: این گونه اقدامات هیچ گونه اثر مثبت و سازنده ای ندارد ضمن اینکه همکارانم رابه آرامش،صبوری وتفاهم توصیه میکنم.


دکترایرج فاضل درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب افزود :هنرمندان طبقه ی بسیار مورد علاقه و توجه مردم هستند و به طور عموم افراد فرهیخته ای هستند . اگر مشکلات و ناهنجاری هایی در هر دو طبقه ی پزشک وهنرمند به وجود آمده ؛ موارد جزئی و استثنایی می باشد پس نبایداین مسایل به کل حرفه تعمیم داده شود.چراکه هر دو طبقه ی هنرمندان وپزشکان جزء فرهیختگان جامعه هستند و اینگونه کارها هیچ اثر سازنده ای نخواهد داشت و من به شدت با آن مخالفم.

وزیراسبق بهداشت ودرمان گفت :نظام پزشکی، وزارت بهداشت و انجمن های پزشکی نباید جانب دارانه با مسائل این چنینی برخورد کنند و به این اختلافات دامن بزنند .بلکه آنها باید پزشکان را به آرامش دعوت کنند و به روش های عقل پسند هدایتشان کنند.حمایت از اینگونه اختلافات باعث شکاف بین طبقات جامعه می شود واصولاً هیچ سودی برای مردم و جامعه ندارد.ضمن اینکه معتقدم کار نظام پزشکی در کل، ایجاد اعتماد بین پزشکان و مردم وبرقراری آرامش در هر دو طبقه می باشد.

به گزارش شفاآنلاین ،چندروزقبل گروههای مختلفی ازجامعه پزشکی با ارسال نامه ای به دکترزالی ریاست نظام پزشکی کشورخواستار اعلام شکایت ازمهرجویی به خاطرتوهین به پزشکان شده بودند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
1
درود بر دکتر فاضل عزیز و موضع گیری مناسب ایشان.ایشان نشان دادند که همیشه در بزنگاه های تاریخی، بهترین تصمیمات و رهنمون ها را داشته اند.
نکته در خور توجه اینکه ابن سینا علاوه بر پزشک بودن، خود یکی از بزرگترین هنرمند دوران خویش بوده است و در درک مفاهیم موسیقی و ادراک زیبایی های طبیعت، چیره دست و استاد بود.
به عبارتی دیگر می توان گفت که او هم پزشک بود و هم هنرمند و این نشان از قرابت و نزدیکی فکری این دو قشر روشن فکر و زحمتکش به هم دارد.
سرمایه هایی که هیچ گاه و در هیچ زمانی از هم روی نگردانده اند و رسالتی جز خدمت به مردم سرزمینشان ندارند.رسالتی مشترک که همیشه تاریخ آنها را در کنار هم و یار و یاور هم قرار داده است.
به قول سعدی که ایشان نیز به حق بزرگ هنرمند زبان سرزمین ماست که می فرماید :
اگر پیل زوری وگر شیر چنگ
به نزدیک من صلح بهتر که جنگ
بهروزبرومند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
1
هزاران درود به استاد سرور دکتر ایرج فاضل که همواره بهترین اندرز ها را به همگان داده اند. بی شک هنرمندان گرامی نیز مانند دیگر مردم ایران ارزنده میباشندو پزشکان کارشان نگهداری تندرستی آنان میباشد . ستیزه هائی که گاهی روی داده بسود هیچ یک از ایراننان در هر گروهی که هستند نمیباشد.شایسته آن است که همه نگرانی ها و شکایت ها از راه درست بدون هیاهو و دشنام رسیدگی شودو بر پایه انصاف و داد رای داده شود.اگر کوتاهی یا اشتباهی شده پاسخ آن دشنام نیست و ما هم پاسخ دشنام را با دشنام نباید بدهیم. دادخواهی همراه ستیز وپاسخ آن بادرشتی برای همه زیانبار میباشد.امید که همه ما با مهرورزی مهربانی و دوستی ها را باورتر کنیم. باز هم سپاس بی پایان از استاد خردمند سرور دکتر ایرج فاضل و رهنمود داهیانه ایشان.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
1
بسیار درست است تقابل اقشار گوناگون در ایران به ویژه دو گروه پزشکان وهندمندان به سود هیچ کس نیست. وقتی می توان اختلافها را با اندکی گذشت ومهربانی با گفتگوی منطقی حل کرد نیازی به این همه هیا هو نیست.آن هم در حالی که بسیاری از پزشکان خود از هنرمندان جامعه هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: