کد خبر: ۱۲۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 03
شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سفر یکروزه به شهرستانهای تابعه، از پروژه های در دست ساخت کلینیک تخصصی و مراکز سلامت در شهرستان گرمسار، دانشکده ها و خوابگاه دانشجویی در شهرستان آرادان و خوابگاه های دانشجویی دانشکده پیرایزشکی در شهرستان سرخه بازدید کرد
به گزارش شفاانلاین ،وی در این بازدید از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفت و پس از استماع گزارش اقدامات انجام شده توسط مسئولین و مهندسین ناظر در جهت پیشرفت و گسترش ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به مراجعین، با ارائه دستورات و راهنمایی های لازم بر تسریع و اتمام پروژه ها تاکید کرد.

وی تکمیل پروژه های نیمه تمام، تکمیل شبکه بهداشت، استاندارد سازی فضاهای درمانی، بهداشتی و آموزشی، مشارکت با بخش خصوصی و جذب منابع خیرین را از جمله برنامه های عمرانی این دانشگاه عنوان کرد.

دکتر شادنوش ایجاد زیر ساخت مورد نیاز برای اجرای مطلوب طرح تحول سلامت را ضروری دانست و در این باره بیان داشت: ساخت کلینیک های تخصصی در شهرستانهای تابعه دانشگاه در راستای اجرای برنامه تحول سلامت در حوزه درمان است و ساخت مراکز و پایگاههای سلامت در راستای اجرای طرح تحول در حوزه بهداشت می باشد که ان شاءالله با ساخت این مراکز تمام مراکز و پایگاههای سلامت تحت پوشش این دانشگاه ملکی می شود.

وی افزود: ساخت خوابگاهها در دانشکده ها تحت پوشش این دانشگاه در راستای رفاه حال دانشجویان عزیز و خانواده های محترمشان است. 

 در ادامه این سفر یک روزه، رئیس دانشگاه از پروژه های در دست ساخت کلینیک تخصصی و مرکز سوانح و سوختگی دانشگاه نیز بازدید کرد. 

گفتنی است: در این سفر یک روز دکتر خادمی مشاوره رئیس دانشگاه در امور عمرانی و مهندس مومنی مدیر توسعه و تامین منابع فیزیکی رئیس دانشگاه را همراهی نمودند. 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: