کد خبر: ۱۲۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 28
شفا آنلاین>سلامت>دکتر هاشمی گفت: کارنامه همکاران وزارت بهداشت در کشور کارنامه قابل قبولی بوده است.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در بیست و سومین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور اعلام کرد: ما معتقدیم که کارنامه همکاران ما در سراسر کشور کارنامه قبولی است و نظرسنجی های به عمل آمده از مردم نیز شاهدی بر این ادعاست.
دکتر هاشمی گفت: من معتقدم هیچ یک از مدیران و دست اندرکاران حوزه سلامت در وزارت بهداشت جز برای خدمت به مردم پا به این عرصه نگذاشته اند.
وزیر بهداشت با تشکر از همکاری های مجلس در دو دوره اخیر با طرح های حوزه سلامت افزود: اگر همکاری های نمایندگان مجلس در دو دوره اخیر نبود، طرح تحول سلامت به این شکل پیش نمی رفت و شاهد بودیم که در مواردی مثل یک درصد مالیات و تامین منابع، همکاری های خوبی داشتیم.
وی همچنین ضمن اشاره به اهمیت برنامه ششم و نقش نمایندگان مجلس در این موضوع گفت: امیدواریم که در دوره جدید مجلس نیز این همکاری مخصوصا در برنامه ششم وجود داشته باشد تا دغدغه های مطرح شده در سیاست های کلی ابلاغ شده در حوزه سلامت، این برنامه خودنمایی کند.
وی با اشاره به تولیت حوزه سلامت کشور و نقش نهادها و ارگان های دیگر در موفقیت برنامه های این حوزه و اهمیت این موضوع خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دغدغه های وزارت بهداشت در این حوزه بیمه ها هستند که به نظر می رسد در بسیاری موارد در این حوزه رودربایستی و تعارف وجود داشته است که امیدواریم این موضوع نیز برطرف شود.
وزیر بهداشت گفت: منابع باید به نحوی مدیریت و تجمیع شود که در کنار ارایه دهندگان خدمات باشد و متاسفانه در سه سال گذشته فرصت مغتنمی را در این خصوص از دست داده ایم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که همکاری های بیشتری بین مسوولان، روسا و نمایندگان به وجود بیاید تا شاهد خدمات بیشتری به جامعه و مردم باشیم و گفت: در مواردی قوانین فعلی را کافی نمی دانیم و تقاضا داریم تا اصلاحاتی در این زمینه صورت گیرد.
بیست و سومین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور با حضور رییس مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم اکنون در محل ساختمان مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال برگزاری است.
برچسب ها: بهداشت ، دانشکده ، اجلاس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: