کد خبر: ۱۲۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 25
شفا آنلاین>سلامت>دکتر حریرچی از تلاش نمایندگان مجلس در خصوص انتشار 80 هزار میلیارد ریال اوراق جهت تسویه و بدهی های سازمان بیمه سلامت ایرانیان تشکر کرد
به گزارش شفا آنلاین،دکتر ایرج حریرچی، قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این پیام گفته است: دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با حس تعهد و مسئولیت ، ضمن انجام وظیفه ، در صدد تحقق پاسخگویی برای حل مشکلات حوزه سلامت، مجدانه تلاش می ورزند.

وی ضمن قدردانی از اهتمام مستمر و گام های استوار و مطمئن نمایندگان مردم در خانه ملت در مسیر پیشرفت و ارتقای اهداف نظام سلامت کشور، گفت: بدون شک استمرار طرح تحول سلامت مستلزم اصلاح فرایندها و مدیریت بهینه منابع در این حوزه است.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین از رئیس مجلس ، هیئت رئیسه، روسا و اعضای کمیسیون های بودجه و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز تشکر کرد.

گفتنی است، نمایندگان مجلس روز چهارشنبه با تصویب تبصره ای به دولت اجازه دادند نسبت به انتشار تا مبلغ ۸۰ هزار میلیارد ریال اوراق اسناد خزانه یا سایر اوراق اسلامی اقدام و جهت تسویه و بخشی از بدهی های سازمان بیمه سلامت ایرانیان به طلبکاران واگذار نمایند.
برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، مجلس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: