کد خبر: ۱۲۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 24
شفا آنلاین>سلامت>رئیس انجمن داروسازان ایران با اشاره به طرح تأسیس داروخانه‌های گیاهی گفت: پیشنهاد مشخص ما این است که داروخانه‌های گیاهی فقط در سلامتکده‌ها راه اندازی شود.

به گزارش شفا آنلاین، رهبر مژدهی آذر در افتتاحیه مراسم روز داروساز اظهار داشت: هفته دولت را به دولتمردان تبریک می‌گویم به خصوص به وزیر بهداشت که با سلامت مردم مواجهه دارند و فعالیت‌های ایشان می‌تواند سرنوشت ارکان سلامت کشور را رقم بزند.

وی ادامه داد: یکی از اصول مردمسالاری، توجه به آرا و نظرات انجمن‌های صنفی است و بعد از سی سال آزمون و خطا، به هر حال تجربه ای شکل گرفته که ارزشمند بوده و از طریق انجمن ها قابل ارائه به دولتمردان است.

مژدهی آذر تاکید کرد: متاسفانه در این کشور چندان به این موضوع اهتمام نشده است. این در حالی است که اگر دولتمردان به دیدگاه های تشکل‌های صنفی توجه نکنند، یک عمرفعالیتی تخصصی آنها ابتر و بی اثر باقی می‌ماند.

رئیس انجمن داروسازان ایران تصریح کرد: درخوست ما از وزیر مردمی که در بسیاری از مسایل در کنار مردم هستند، این است که نسبت به این مساله دقت نظر داشته باشند.

وی در خصوص مخالفت با طرح تاسیس داروخانه های گیاهی اظهار داشت: پیشنهاد مشخص ما این است که داروخانه‌های گیاهی فقط در سلامتکده ها راه اندازی شوند.

مژدهی آذر در پایان به بیان سایر معضلات داروسازان کشور از جمله بحث افزایش مالیات های داروخانه ها پرداخت و خواستار توجه به اقتصاد داروخانه‌ها شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: