کد خبر: ۱۲۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 23
شفا آنلاین>سلامت>معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت گفت: وام دانشجویی 15 درصد افزایش می‌یابد و اگر منابع پیش‌بینی شده تأمین شود این موضوع از مهرماه محقق خواهد شد.

به‌گزارش شفا آنلاین،محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در نشست خبری صبح امروز و در پاسخ به اینکه چند دانشجوی ستاره دار در دانشگاه‌های علوم پزشکی وجود دارد، گفت: نمی‌دانم تعداد این افراد از قبل چقدر بوده است ولی دو نفر در این دولت مراجعه کردند که مشکلشان حل شد.

وی ادامه داد: 481 کانون فرهنگی در دانشگاه‌های علوم پزشکی فعال است و تعداد تشکل‌های دانشجویی 170 تا 180 مورد است که 30 تشکل در دولت احیا شده است.

فراهانی افزود: دانشجویان شهردار در خوابگاه ها حقوق دریافت می کنند و اختیارات خوابگاه به انها تنفیذ می شود این مسئله سبب کاهش آسیب ها در خوابگاه ها خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: در 3 ماه ابتدای سال جاری 36 هزار و 252 دانشجو از خدمات مشاوره بهره‌مد شده‌اند؛ همچنین وام دانشجوی 15 درصد افزایش می‌یابد و اگر منابع پیش‌بینی شده تأمین شود این موضوع از مهرماه محقق می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در 3 سال گذشته معیشت دانشجویان مد نظر قرار گرفته و احیای شورای صنفی دانشگاه ها انجام شد و اکنون 1967 دانشجو عضو شورای صنفی هستند.

برچسب ها: وزارت ، بهداشت ، دانشجو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: