کد خبر: ۱۱۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 14
شفاآنلاین :حوادث پزشکی >اجتماعی >خانم دکتر که به اتهام اسیدپاشی روی خاله سالخورده‌اش بازداشت شده بود، با سپردن وثیقه نیم‌میلیاردی آزاد شد .
به گزارش شفاآنلاین ،ساعت 15 پنجم اردیبهشت امسال ماموران کلانتری 145 ونک در جریان ماجرای اسیدپاشی فامیلی در خیابان برزیل شرقی قرار گرفتند. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند زن 63 ساله هدف اسیدپاشی قرار گرفته و عامل آن هم خواهرزاده 42 ساله‌اش است. در ادامه عامل اسیدپاشی در محل حادثه دستگیر و در بازرسی از وی، بلیت هواپیما پیدا شد که نشان می‌داد او قصد سفر به کانادا را داشته است.

زن اسیدپاش برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد .
متهم گفت: من پزشک هستم و همراه خانواده و خاله‌ام در یک ساختمان زندگی می‌کردیم. میان من و خاله‌ام اختلاف‌هایی وجود داشت . با توجه به این‌که خانواده‌ام به سفر رفته بودند، تصمیم گرفتم دست به اسیدپاشی بزنم. چند روز پیش از ناصرخسرو5000 تومان اسید خریدم و در یک ظرف ماست ریختم. بعدازظهر روز حادثه به سمت خانه خاله‌ام در طبقه دوم رفتم. به محض باز کردن در، روی چهره‌اش اسید ریختم. لباس‌هایم را عوض کردم و مقداری پول و بلیت سفرم به کانادا را برداشتم. سوار خودرو شدم تا به فرودگاه بروم که پیش از فرار دستگیر شدم. این در حالی بودکه او اظهارات متناقض و مبهمی را درباره انگیزه‌اش از این اسیدپاشی مطرح کرد. با گذشت مدت سه ماه و نیم از زندانی شدن خانم دکتر، او با سپردن وثیقه 500 میلیون تومانی توانست از زندان آزاد شود تا پس از تکمیل پرونده‌اش، محاکمه شود

جام جم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: