کد خبر: ۱۱۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 14
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمت به مردم و شاد کردن دل آنان وظیفه ماست.
به گزارش شفا آنلاین، سید حسن هاشمی روز یکشنبه در جشن فارغ التحصیلی 400 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه شهرت و ثروت، سرابی بیش نیست، ادامه داد: ما مسئولیت سنگینی داریم و اگر خدمت با اخلاص باشد ثروت و شهرت نیز همراه با آن می آید.
هاشمی ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) و با اشاره به فرمایش ثامن الحجج که احیای دین ما بعد از انجام واجبات ،شادی دل مردم است گفت: شما رهروان امام همام هستید چرا که با حل مشکلات مردم امید را به دل انها می بخشید.
وزیربهداشت ادامه داد: نسبت به مردم کشور نهایت رافت را داشته باشید و قدرشناس لباس و رشته خود باشید و من نیز از این لباس و حرفه خدمت به مردم را آموختم.
وی با اشاره به فرمایش امام رضا (ع) که در رازداری به خداوند متعال تاسی کن افزود: کشور ما که مزین به نام جمهوری اسلامی است باید رازدار باشیم و آبروی مردم را بدون این که جرمی انجام داده باشند نبریم و اگر در کشور اتفاقی می افتد باید رازدار باشیم.
هاشمی تصریح کرد: مدارا و مروت با مردم را باید از پیامبر اسلام (ص) یاد بگیریم و به پیامبر مهربانی و ائمه تاسی کنیم البته جنس افرادی که عامدانه کارهایی انجام می دهند فرق می کند.
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای فارغ التحصیلان گفت: اشتغال و معیشت از مشکلات زندگی است که با اتکال به خداوند متعال و صبر،راه باز می شود و خدا کمک می کند.
در این مراسم وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از ١٢ دانش آموخته به نمایندگی از سایر دانش آموخته های این دانشگاه تقدیر کرد.
برچسب ها: علوم پزشکی ، بهشتی ، ولادت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: