کد خبر: ۱۱۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 13
شفاآنلاین :اجتماعی >حوادث پزشکی >سلامت >چند تن از پزشکان نیکوکار برای رفاه حال نوجوانی که بر اثر برق گرفتگی دو دست خود را از شانه از دست داده، یک دستگاه خودروی پراید خریدند تا او برای ادامه درمان خود و امور روزمره راحت تر تردد کند.
به گزارش سلامت آنلاین خیریه ورودی مهر  ۷۰  علوم پزشکی شهید بهشتی،  از زمان رسانه ای شدن  حادثه ای که زندگی علی هاتفی ، نوجوان دردکشیده را تحت تاثیر قرار داد، او را  مورد  حمایت و خدمات تیکوکارانه خود  قرار دادند . 

 خیریه ورودی  مهر  ۷۰  علوم پزشکی شهید بهشتی  چند ماهی است مشاوره روان درمانی علی را به طور رایگان عهده دار شده اند و او را برای عمل جراحی دو دست مصنوعی آماده  می کنند .  

  علی هاتفی پسر ۱۴ ساله ای است که دو سال پیش  بر اثر برق گرفتگی  دو دست خود را  از کف داد و در پی انتشار خبر درخواست کمک او و بازنشر آن در شبکه های اجتماعی، نیکوکاران سخاوتمند با واریز کمک های نقدی خود به حساب مددکاری بیمارستان شهید مطهری، هزینه درمان این نوجوان را تامین کردند و قرار است با همکاری تیم پزشکی دو دست الکترونیک از خارج  از کشور برایش وارد  کنند و او بتواند  با  کمک  آنها امور ابتدایی روزمره خود  را  انجام  دهد.  

 از آنجا که علی برای مراجعه به  پزشک و انجام  امور درمانی اش و نیز رفت و آمد به  مدرسه از موتورسیکلت پدرش استفاده می کرد و  به  دلیل نداشتن دست برای جلوگیری از افتادن او را  با  کش به کمر پدرش می بستند،  خیریه ورودی مهر ۷۰ علوم پزشکی شهید پزشکی تصمیم  گرفت با جمع آوری کمک های نقدی اعضای خود، برای علی یک  دستگاه خودروی پراید  بخرند  تا پدرش مجبور نباشد او را  با  موتور جابجا کند. 

سرانجام هفته گذشته سند پراید  مدل ۸۷  به  نام  علی هاتفی ثبت شد و مادرش از طرف او سند  را  امضا  کرد. 

 درمان کودکان بی بضاعت، حمایت  از مادران فقیر، عمل رایگان و کاشت پروتز کودکان ناشنوا، تقبل هزینه ماهانه چند کودک یتیم، تهیه لباس نو برای کودکان بی سرپرست و پول پیش مسکن بیماران نیازمند از جمله کارهایی است که خیریه ورودی مهر  ۷۰  علوم پزشکی شهید بهشتی انجام می دهد .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: