کد خبر: ۱۱۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - 2016July 23
شفاآنلاین:مدیران چند شرکت تجهیزات پزشکی با ابرازگلایه شدید از مسولان یک بیمارستان خصوصی به خاطر بی تفاوتی نسبت به پرداخت بدهی های کلان و دیون شان،با ارسال نامه ایی به وزیر بهداشت ودرمان ازوی برای رسیدگی به مشکلات شان تقاضای کمک کردند.
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین دراین نامه که نسخه ای ازآن نیزبرای شفاآنلاین ارسال شده آمده است:

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
جناب آقای دکترهاشمی
با سلام و احترام
بدینوسیله همانگونه که مستحضرید شرکت های تجهیزات پزشکی در ایران درراستای همکاری با مراکز درمانی  در حال راه اندازی ازهیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.
به همین خاطروبراساس توافق های فی مابین , اکثر ملزومات و تجهیزات موردنیاز بیمارستانی را فاکتور و در قبال آن در اکثر موارد نیز حتی در شروع مبلغی دریافت نمی نمایند ومراکزدرمانی وبیمارستانی  پس از راه اندازی و فعال شدن, شروع به انجام تعهدات خود می نمایند .

در همین راستا بسیاری از شرکت های تجهیزات پزشکی  جهت همکاری در راه اندازی بیمارستانی درغرب تهران ؛مدیران آن بیمارستان را با توصیه پزشکان و مدیران مربوطه یاری کرده اند .به گونه ای که  در این زمینه هر یک از شرکت ها بنا به نوع  همکاری و تجهیزات ارسالی مبالغ بالایی تجهیزات وملزومات را به بیمارستان ارسال کرده اند .

ولی علی رغم اینکه بیش ازیک سال ونیم ازراه اندازی این بیمارستان گذشته وباوجود پیگیری های مداوم متاسفانه مسولان مربوطه هیچ گونه اقدامی جهت باز پرداخت دیون معوقه وبدهی هایشان به شرکت های طلبکارانجام نداده اند.این درحالی است که آنها حتی خود را ملزم به جوابگویی هم نمی دانند.

 حتی مدیران آن بیمارستان ...... به گونه ای برخورد می نمایند که گویی هیچگونه تعهدی برای بازپرداخت بدهی های قابل توجهشان نداشته و هیچ قدرتی نیز نمی تواند در این راستا حریف آن ها باشد حال آنکه این رفتار آن ها  خسارت های بسیار هنگفتی به شرکت های تجهیزات پزشکی وارد نموده و حتی برخی از آن ها را در آستانه ورشکستگی قرار داده است.ضمن اینکه رفتارهای غیرمنطقی وغیرحرفه ای مسئولین این بیمارستان باعث گردیده  که همدلی و اطمینان به مراکز درمانی مورد تردید قرار گیرد.

لذا خواهشمند است در این مورد,دستورات لازم جهت پیگیری و بررسی های لازم را صادرفرماید تا از ورشکستگی این شرکت ها از قبیل این شرکت جلوگیری به عمل آید .همچنین امیدست ترتیبی اتخاذ گردد تا این گونه افراد که نام مقدس پزشکی را با خود  یدک می کشند باعث خدشه دار شدن این حرفه مقدس نشوند و خود را ملزم به پاسخگویی و انجام تعهدات نمایند . نه این که به صرف پزشک بودن , خود را عاری از انجام تعهدات دانسته و با قرار دادن محافظ در پشت درب های ریاستی خود دیگران را با ترس و ارعاب از خواسته های به حق خود باز دارند.
اینجانب و شرکت های دیگر آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری تا احقاق حقوق از دست رفته مان اعلام می نماییم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: