کد خبر: ۱۱۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۵ - 2016July 17
شفاآنلاین: تحقیقات مقدماتی تیم جنایی پایتخت نشان می‌دهد خانم دکتر جوان که جسدش درخانه ویلایی‌شان واقع در خیابان زعفرانیه کشف شد به قتل نرسیده است.
به گزارش شفاآنلاین ،رازگشایی از مرگ خانم دکتر جوان در پزشکی قانونی گروه حوادث: تحقیقات مقدماتی تیم جنایی پایتخت نشان می‌دهد خانم دکتر جوان که جسدش درخانه ویلایی‌شان واقع در خیابان زعفرانیه کشف شد به قتل نرسیده است.

 به گزارش خبرنگار شفاآنلاین، خبر کشف پیکر خانم دکتر جوان، ساعت 11 شب 29 خرداد امسال توسط خواهر او که خود نیز پزشک است به پلیس 110 اعلام شده بود. با اعلام این خبر بلافاصله کارآگاهان به همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت راهی محل حادثه که خانه‌ای اعیانی در محله زعفرانیه بود، شدند و تحقیق در این‌باره آغاز شد.

خواهر خانم دکتر که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود در خصوص این ماجرا به بازپرس ایلخانی گفت: پدر و مادرم برای استراحت به کشور انگلیس رفته‌اند اما من و خواهرم به خاطر انجام کارهایمان، نتوانستیم به این سفر برویم. شب که از سر کار به خانه برگشتم خواهر 29 ساله‌ام را دیدم که روی کاناپه خوابیده است. هرچه صدایش کردم، جواب نداد. از آنجایی که دیدم علایم حیاتی ندارد در کمال ناباوری متوجه شدم فوت کرده است.

بدین‌ترتیب از آنجا که هیچ‌گونه علایم ضرب و جرح روی بدن متوفی دیده نمی‌شد، جسد برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد. در ادامه تحقیقات نیز فرضیه قتل رنگ باخت اما از آنجا که مشخص نبود خانم دکتر جوان خودکشی کرده یا به مرگ طبیعی جان باخته است، کارآگاهان منتظر نظر پزشکی قانونی هستند تا ابهام‌های موجود در این ماجرا نیز برطرف شود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: