کد خبر: ۱۱۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۵ - 2016July 05
شفاآنلاین :حوادث پزشکی >جامعه پزشکی >دومین متهم پرونده قتل مرد دندانپزشک درخودروی شاسی بلند پس ازدستگیری اعتراف کرد که ازسوی پسرمقتول برای این جنایت عجیرشده بود.
به گزارش شفاآنلاین ،پسر 25 ساله که با صدور دستور ویژه از سوی قاضی سیدجواد حسینی و با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد با ابراز ندامت از وقوع این جنایت هولناک گفت: از سال 87 از زاهدان به مشهد آمدم و هم اکنون در رشته معماری در یکی از دانشگاه های مشهد مشغول تحصیل هستم.

8 سال قبل بود که با بهزاد (پسر مقتول) آشنا شدم و به عنوان فروشنده پوشاک با او کار می کردم تا این که حدود 2 یا 3 ماه قبل با یکدیگر به پنجراه رفتیم و چاقو و تبرزین خریدیم که بعد از 3 روز گفت قصد کشتن پدرش را دارد.
او می گفت: اگر پدرم را بکشیم ارثیه زیادی به من می رسد و اگر با من همکاری کنی از نظر مالی تو را تامین خواهم کرد. ابتدا نقشه دیگری کشیده بودیم که موفق به اجرای آن نشدیم یک شب قبل از وقوع قتل او (بهزاد)پدرش را برای بازدید از یک آپارتمان به منطقه اندیشه کشاند و قرار بود من صحنه تصادف ساختگی را درست کنم و هنگام اعتراض بهزاد، پدرش را بکشم ولی با آن که آن ها را تعقیب کردم اما جرات این کار را نداشتم ، تا این که شب بعد او  با من تماس گرفت و گفت به منزل عمه ام بیا! من هم به آن جا رفتم و درصندلی عقب خودروی شاسی بلند که بهزاد درهایش را باز گذاشته بود پنهان شدم. سپس با اشاره او در بولوار معلم از مخفیگاهم بیرون آمدم و ضربات چاقو را زدم! وقتی اولین ضربه را زدم پدر بهزاد (مقتول) خطاب به پسرش گفت: این کیه بابا! اما من بلافاصله چندین ضربه دیگر را زدم این در حالی بود که بهزاد هم با تبرزین به نقاط مختلف بدن او ضربه می زد.
پس از این حادثه 2 کیف محتوی 500 هزار تومان را برداشتم و رفتم. بهزاد به من قول داده بود که نامی از من به میان نمی آورد. من وسوسه شدم و خودم را بدبخت کردم!! آن روز لباس های دیگری با خودم برده بودم که پس از ارتکاب قتل آن ها را عوض کردم! بهزاد می گفت: خانواده اش رضایت می دهند و او صاحب ثروت میلیاردی می شود و من هم از نظر مالی تامین خواهم شد.  تحقیقات درباره این پرونده جنایی که نیمه شب چهارشنبه گذشته در مشهد رخ داد همچنان ادامه دارد.خراسان

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: