کد خبر: ۱۱۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۵ - 2016June 27
شفا آنلاین>سلامت>رییس مرکز تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران با اشاره به قابلیت خاص داروی نوترکیب آلفا 2b در کنترل عفونت های حاد ویروسی ، از ورود نسل جدید آن در آینده نزدیک خبرداد .
به گزارش شفا آنلاین،هومن کاغذیان رئیس مرکز تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور   ضمن تاکید بر تولید نسل جدید داروی نوترکیب آلفا 2b افزود : این محصول برخلاف سایر انواع خود با افزایش 3 برابری قدرت ماندگاری موثر در بدن بیماران  دیگر نیازی به تزریق مکرر و چند باره در طول دوران درمان ندارد و علاوه بر صرفه اقتصادی بسیار قابل ملاحظه ، با افزایش چشمگیر کیفیت و میزان اثر گذاری ، سری جدید دارو حیاتی آلفا 2b می تواند گام موثری در کنترل بیشتر بیماریها حاد عفونی بردارد .

وی در خصوص موارد مصرف داروی چند ظرفیتی آلفا 2b تاکید کرد : این فرآورده بشتر در بیماران بالای 18 سال و به منظور کنترل  - عفونت های ویروسی پر خطر همچون  پاپیلومای انسانی، هپاتیت ویروسی حاد و تحت جاد، هپاتیت ب فعال مزمن، هپاتیت C مزمن، هرپس زوستر و سندرم ساکومای نوع کاپوسی ناشی از HIV.- و در مان و کنترل بیماریهای خونی  بدخیم نظیر: لوکمی نوع Hairy cell ، لوکمی مزمن میلوژنوس، لنفومای فولیکولی و انوع تومورها مورد مصرف قرار می‌گیرد .

کاغذیان با بیان اینکه نسل جدید داروی آلفا 2b به صورت پودر لیوفیلیزه یکنواخت سفید رنگ است گفت : در واقع هر ویال این محصول، در قالب پاستو فرون آلفا 2b ، 3 میلیون واحد بین المللی پروتئین سترون، خالص  و محلول در آب از نوع اینترفرون آلفا که به روش DNA نو ترکیب تولید می گردد را در بر میگیرد به گونه ای که  این فرآورده حاصل تخمیر سویه ای ( نوع میکروبی ) از E.coli دارای ماده ای موسوم به پلاسمید دستکاری شده است .

وی اظهار داشت : آلفا 2b جدید حاوی ژن اینترفرون آلفا 2b لوکوسیت های انسانی به صورت پودر سفید رنگ و قابل حل در آب است که درنتیجه اقدامات و اصلاحات انجام گرفته محلول های نهایی فاقد ذرات معلق و به شکل تزریق زیر جلدی قابل مصرف مصرف میشود.

وی افزود: از سوی دیگر این فرآورده حاوی 1.5 میلی گرم آلبومین انسانی و فاقد محافظ است و هم اکنون نیز همه مراحل و آزمایش‌های آن با موفقیت به انجام رسیده که به زودی در قالب بسته های 25 تایی شامل ویال های 2R وارد بازار دارویی کشورمان می‌شود . yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: