کد خبر: ۱۱۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۵ - 2016June 26
شفا آنلاین>سلامت>بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی پیشرفته به فناوری انرژی پاک "سبز" به همراه ساخت فضاهای تفریحی، اقامتی در شهر بندرعباس ساخته می شود.
به گزارش شفا آنلاین، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در نشست با مهندسان شرکت کندوته داکوا ایتالیایی گفت: ساخت این بیمارستان با متراژ ۶۱ هزار و ۳۰۰ متر مربع برای کمک به بخش اشتغالزایی و محیط زیست در شهر بندرعباس برنامه ریزی شده است.

دکتر داودی با اشاره به ارتباطات مثبت هرمزگان با شرکت های ایتالیایی در خصوص ساخت پروژه های مختلف، افزود: این بیمارستان در ۴ طبقه و یک زیر زمین با اتاق های یک تخته و دو تخته با اختصاص همه بخش هایی مورد نیاز در یک بیمارستان فوق تخصصی آموزشی درمانی با در نظر گرفتن استانداردهای نوین جهانی طراحی شده است.

وی با اشاره به پیگیری دولت و وزارت بهداشت برای ساخت این بیمارستان، خاطرنشان کرد: این بیمارستان یک طرح ملی است و با ساخت آن کمبود فضاهای درمانی در استان برطرف خواهد شد .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان با تاکید بر حمایت از محیط زیست به عنوان یک تعهد بین المللی و شرایط آب و هوایی استان، بیان کرد: این بیمارستان به گونه ای طراحی می شود که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا بخشی از انرژی آن از طریق رطوبت هوا و نور خورشید تامین شود.

داودی با اشاره به تعهد شرکت مجری ساخت بیمارستان در خصوص ساخت فضاهای آموزشی تحقیقاتی و همچنین مراکز تفریحی، اقامتی در اطراف بیمارستان، اظهار کرد: طرح های الحاقی بیمارستان را برای اشتغال زایی و کسب درآمد دانشگاه  پیگیری خواهیم کرد .

مهندس مجری این طرح با اشاره به روند طراحی و جزئیات مهندسی طرح، گفت: این بیمارستان در مدت یک سال طراحی و در مدت ۳ سال با مدرن ترین تجهیزات روز دنیا به صورت کامل ساخته و تجهیز خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار