کد خبر: ۱۱۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 15
پروفسوربهروزبرومند درگفتگوی اختصاصی باشفاآنلاین درآمریکا تاکید کرد:
شفاآنلاین :پرفسور بهروز برومند پزشک برجسته و سرشناس ایرانی در جهان و پدر نفرولوژی ایران- دکتر علی نوبخت حقیقی را یکی از شایسته ترین کاندیداهای ریاست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دانست.

پروفسور بهروزبرومندکه هم اکنون درآمریکا به سرمی برد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین خاطرنشان کرد: بی شک ریاست کمیسیون بهداشت و سلامت بزرگترین نقش را برای برون رفت از گرفتاری های حوزه سلامت خواهد داشت.


وی افزود :ریاست کمیسیون بهداشت و سلامت باید چند ویژه گی اساسی داشته باشد. در واقع این فرد باید هم خردمند و اندیشمند باشد، هم ورزیده و همچنین دارای  پیشینه چشمگیر برای سامان دادن دشواری ها باشد .

Image result for ‫دکتر بهروزبرومند‬‎

به اعتقاد این پزشک سرشناس، رئیس کمیسیون بهداست و سلامت باید  با رایزنی و نشست و برخاست با توده پزشکان علاقمند و آشنائی و الهام گرفتن از خواست های درست پزشکان دلسوز و دردآشنا بتواند طرح های سودمندی را از مجلس شورای اسلامی به تصویب بگذراند.

رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر اهمیت انتخاب فردی شایسته برای سپردن ریاست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان تصریح کرد: در این دوران شایسته ترین فرد برای این کاربزرگ  دکتر علی نوبخت حقیقی است. چراکه او  از زمان دانشجوئی همواره بدرستی نگران کمبود ها بوده وبا همه توان هم درراه مبارزه با خودکامگی رژیم گذشته می کوشید ودر این رهگذر با دردها و نیازمندی های مردم ایران آشناترشده است.


پروفسور برومند خاطر نشان کرد :همچنین دکتر نوبخت برای بهبود آموزش پزشکی،پس از پایان دانش اندوزی در کار آموزش دانشگاه پیشینه بسیار درخشان و دست آوردهای بسیار داشته اند. گذشته از تخصص داخلی و فوق تخصص بیماری های کلیه ،دوره عالی مدیریت دولتی را نیز با موفقیت گذرانده و در پست های مدیریتی واجرایی نیزدراین حوزه بسیار موفق بوده است. او حتی در جایگاه معاونت درمان وزارت بهداشت  همراه با دکتر ایرج فاضل دستاوردهای بسیار چشمگیر و کارسازی داشته است .


به گفته استاد اسبق دانشگاه علوم پزشکی ایران ،درزمان مدیریت دکتر نوبخت، دربیمارستان های دولتی و دانشگاهی و در شرایطی که بودجه ها بسیار کمتر از این زمان بود،بیماران به طور رایگان بهترین درمان ها را میگرفتند.ضمن اینکه دکتر نوبخت در انجمن های علمی ،پزشکی و آموزشی داخلی ، نفرولوژی و پیوند اعضاء همواره از ستون های اصلی این سازمان ها چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی مانند انجمن پیوند اعضائ خاورمانه و انجمن بین المللی بیماری های کلیه بوده اند.


ریاست پنج دوره انجمن نفرولوژی ایران درادامه خاطرنشان کرد :دستاورد های دکتر نوبخت طی سالها حضور در فرهنگستان علوم پزشکی نیزبی شک بیاد ماندنی است. ضمن اینکه به اذعان اغلب اعضای جامعه پزشکی ،سازمان نظام پزشکی در دوران حضور دکتر فاضل ودکتر نوبخت در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب درخششی مثال زدنی داشته است. ضمن اینکه گذشته از تمامی کارهای آموزشی و اداری ،مقالات بسیاری ازدکترنوبخت در مجله های علمی درون و بیرون از مرزهای ایران نوشته شده ،که دربسیاری از نوشته های دیگران مورد استفاده قرارگرفته است.ضمن اینکه اگر بخواهم همه کارهای آموزشی ومدیریتی ایشان را بازگو نمایم نیاز به نوشتن یک کتاب است.

وی در خاتمه پیشنهاد کرد: از اینرو به نمایندگان محترم مجلس پیشنهاد میکنم که از دکتر علی نوبخت حقیقی بخواهند تا یکبار دیگر آستین همت بالا زده و با پذیرش ریاست کمیسیون بهداشت و درمان ،شاهد تحولات چشمگیر درحوزه نظام سلامت وجامعه پزشکی کشورباشیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
1
با سلام
نظر پروفسور برومند درباره آقای دکتر نوبخت مانند تمام نظرات ایشان درست بود ودکتر نوبخت بهترین انتخاب برای ریاست کمیسیون مجلس میباشند امید که نمایندگان محترم مجلس توجه نمایند
شیلا افشاریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
1
0
اینجانب بعنوان فوق تخصص غدد هم اکنون در صحنه پزشکی کشور حضور دارم و از نزدیک با مسائل و مشکلات این بخش آشنایی دارم. از طرف دیگر افتخار شاگردی دکتر نوبخت را داشته ام. بنابراین با نظر استاد محترم جناب آقای دکتر برومند کاملا موافق هستم و ایشان را مناسب ترین گزینه برای ریاست کمیسون بهداشت و درمان مجلس می دانم. امیدوارم با انتخاب ایشان موجبات دلگرمی جامعه پزشکی فراهم گردد.
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
1
1
با تشکر از دکتر برومند عزیز که در خارج از مملکت نیز اینگونه به فکر جامعه پزشکی و در مقیاس بزرگتر نظام سلامت و بهداشت مردم هستند.
به نظر بنده ریاست بر هر کمیسیونی دو فاکتور مهم را می طلبد .یکی مدیریت و دیگری علم به کار ... و دکتر نوبخت عزیز هر دو را با هم دارا می باشند.
آرزوی موفقیت و بهروزی برای ایشان را دارم
زهرا میرحسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
با تشکر از استاد برومند.من نیز موافق با نظر حضرتعالی میباشم.نظر به اینکه آقای دکتر نوبخت توانمند در مسایل علمی و آموزشی و کارهای اجرایی میباشند ،یحتمل بهترین گزینه برای انتخاب بعنوان ریاست کمیسیون بهداشت میباشد.امید که همکاران و دوستان در این راه یاری نمایند.
پرستار بیماران کلیوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
استادجناب آقای دکترنوبخت تمام صفاتی که استاد جناب آقای دکتر برومند برشمردند را واقعا دارا میباشند و بسیار با اخلاق و ادب و مهربان با بیماران و پرسنل برخورد میکنند و این سبب آن است که ما همیشه از ایشان در این مورد درس بگیریم که چگونه با مردم دردمند و همراهانشان برخورد و مراوده داشته باشیم ایشان صبوری را حتی در زمان بیماری زنده یادان همسر شایسته شان و همینطور برادر گرامی شان که هر دو مبتلا به سرطان بودند به گونه ایی بسیار مقتدرانه و مهربانانه و مسول به انجام رساندند و با مشکلات داشتن بیماران صعب العلاج از نزدیک آشنا و با تمام وجود این مشکلات را لمس کردند و انسانی درد آشنا علمی و کارآمد و مدیرهستند .
آرزو میکنم که نمایندگان محترم مجلس این مسولیت خطیر را به ایشان محول نمایند وآرزو میکنم که همه بیماران از این تصمیم نمایندگانشان بهره مند شوند . به امید پروردگار بزرگ و دانا که خیر و برکت و سلامت با انتخاب ایشان برای بیماران دردمند این مرز و بوم باشد الهی آمین.
محسن دهقانی فیروزآبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
1
با سلام و درود بر دلسوزان ایران زمین
اینجانب سالهاست که درگیر بیماری کلیه بوده ام و در طی این سالها 2 بار عمل پیوند کلیه انجام داده ام و در سلامت کامل بسر میبرم. در طی این سالها سلامتی خود را مدیون عزیزی چون پروفسور برومند و تلاشهای مصرانه دکتر نوبخت در مقوله پیوند و مخصوصا پیوند از جسد هستم . یقین دارم که دکتر نوبخت نه تنها متخصص داخلی و فوق تخصص بیماری های کلیه هستند بلکه دکتری دلسوز برای بیماران این آب و خاک و با نظر پروفسور برومند شایسته ریاست کمیسون بهداشت و درمان مجلس میباشند .
امید است با تلاشهای ایشان تمامی مشکلات بیماران ایران زمین هر جه زودتر برطرف شود .
سعدی سپنجی پاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
1
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان و جناب پروفسور ارجمند عزیز که همیشه نوشته هایش به حق و طرف حق هست. به نظر این جانب نیز جناب دکتر نوبخت بهترین گزینه می باشند .سعدی سپنجی دبیر جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه
حمید پیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
1
با درود

با توجه به سابقه اجرایی آقای دکتر نوبخت در وزارت بهداشت، قطعاً ایشان می تواند بهترین گزینه ممکن باشد.
نژادقنبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
1
سلام ،همانطوری که جناب پروفسور گرانقدر و عزیز عنوان فرمودند اصلح ترین و شایسته ترین فرد برای این جایگاه حساس و خطیر،جناب آقای دکتر نوبخت می باشند، بدرستی انسانهای شایسته و نیک سیرتی که به شکرانه نعمت علم و دانش که خداوند به آنها عطا نموده است ،این امانت را در راه کمک و یاری به مردم و نیازمندان بکار می بندند و حقیقتا جناب دکتر نوبخت از پاک اندیش ترین افراد به همراه سایر همکاران محترمشان ، با درایت و مدیریت درخشانشان تلاش خواهند نمود تا شاهد تحولات چشمگیر در حوزه نظام سلامت و جامعه پزشکی خواهیم بود و انشااله کام ملت ایران عزیز شیرین گردد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: