کد خبر: ۱۱۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 12
شفا آنلاین>سلامت>معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به ۴ میلیارد تومان هزینه تجهیز آزمایشگاههای این دانشگاه شده است.
به گزارش شفا آنلاین،مهدی احسانیان با بیان اینکه برنامه ۳ ساله ای برای تجهیز آزمایشگاههای دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی داریم و اکنون وارد سومین سال آن شده ایم گفت: دانشگاه در هر سال یک میلیارد تومان برای تجهیز آزمایشگاههای آموزشی و پژوهشی و همچنین نوسازی آنها تخصیص داده است.

وی با بیان اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هر ساله نمایشگاه تجهیزات ساخت ایران را برپا می کند، گفت: در این راستا، این معاونت از دانشگاهها برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی داخلی حمایت هایی می کند.

به گفته وی، ما در سال ۱۳۹۳ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان و به همین میزان هم در سال ۱۳۹۴ از نمایشگاه تجهیزات با حمایت های معاونت علمی و فناوری، تجهیزات آزمایشگاهی خریداری کردیم.

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی عنوان کرد: از این رو می توان گفت که مجموعا در طی یک سال نزدیک به دو میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات آزمایشگاهی این دانشگاه شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال هم در صدد آمدیم تا به همین میزان (۲میلیاردتومان) صرف نوسازی آزمایشگاههای دانشگاه خواجه نصیر کنیم، اظهار کرد: بنابراین در طی ۳ سال نزدیک به ۶میلیارد تومان برای نوسازی آزمایشگاههایمان تخصیص داده ایم.

احسانیان گفت: امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری، آزمایشگاههای این دانشگاه تجهیز  شوند تا دانشجویان بتوانند به راحتی تحقیقات و فعالیت های پژوهشی خود را انجام دهند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: