کد خبر: ۱۰۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 26
همزمان با انتشار گزارشی در نشریه بین المللی The Transplantation Societyصورت گرفت:
شفاآنلاین:تازه ترین مقاله دکتر نصرالله قهرمانی درباره وضعیت پیوند کلیه درایران درحالی درنشریه معتبر بین المللی The Transplantation Society منتشر شد که بخش قابل توجهی ازمنابع اصلی این گزارش با استناد به اخبار و گزارش های اختصاصی پایگاه خبری شفاآنلاین تهیه شده است.
به گزارش اختصاصی شفاآنلاین ،دکتر نصرالله قهرمانی، نایب رییس امور آموزشی و رییس موقت بخش نفرولوژی در دانشگاه پنسیلوانیا است.

دکتر قهرمانی، دانشیار دانشکده علوم پزشکی و بهداشت عمومی دانشگاه پنسیلوانیا از سال 2001 به عنوان رزیدنت به دپارتمان پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا پیوست و پس از دریافت فلوشیپ خود در رشته نفرولوژی در سال 2012 به مقام دانشیاری دانشگاه پنسیلوانیا رسید.

 این پزشک ایرانی جوایز ممتاز زیادی را در زمینه تدریس پزشکی دریافت کرده است که از آن جمله می‌توان به عضویت انجمن پزشکی آلفا اُمگا آلفا (Alpha Omega Alpha Honor Medical Society) در سال 2004 و نیز عضویت انجمن اساتید برجسته (Society of Distinguished Educators) در سال 2016 اشاره کرد.

این استاد و پژوهشگر برجسته ایرانی همچنین تا سال 2014 به مدت 5 سال اسپانسر جایزه «تأثیر مشاهدات در انتخاب پیوند کلیه در حوزه فرهنگی آپالاشیا در شرق آمریکا» بود و هم اکنون پژوهشگر اصلی در جایزه تحقیقاتی «بهبود کیفیت زندگی برای بیماران مزمن کلیوی و مراقبان آنها» به شمار می‌رود.

وی دراین مقاله بسیار غنی و ارزشمند به بررسی سیر تاریخی روند پیوند کلیه درایران ازابتدا تاکنون ،وضعیت فعلی وتلاش های صورت گرفته بزرگانی ازجمله دکترایرج فاضل،پروفسور بهروزبرومند،دکتر علی نوبخت حقیقی و سایربزرگان این رشته که ازبنیانگذاران پیوند کلیه درایران بوده اند پرداخته است.

برای مشاهده متن کامل مقاله می توانید به نشانی اینترنتی Transplantation - June 2016 - Volume 100 - Issue 6


مراجعه نمایید
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بهروزبرومند
|
United States
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
0
0
با سپاس از پایگاه خبری اطلاع رسانی شفاانلاین که بدرستی پزشکان را از رویدادهای دانش پزشکی روزانه آگاه میکند. بخشی از پژوهش ارزنده سرور دکتر قهرمانی نیزاز گزارش های شفاانلاین در ایران گرفته شده،که نشان میدهد که آوازه درستی کارشفاانلاین از مرز های کشور بیرون رفته. کار ارزنده سرور دکترقهرمانی در بیرون از ایران مایه پرآوازه شدن نام پزشکان ایرانی است که با تمام دشواری ها توانسته اند کمبود ها را از میان برداشته و پیوند از مرگ مغزی را که درست ترین راه برآوردن نیاز بیماران نارسائی کلیه به پیوندمیباشد ، گسترش دهند و دنیا را از این پیشرفت های درخشان آگاه نمایند.
حاجیکلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
0
بوستان سعدی، باب اول در عدل و تدبیر و رای :

چو خواهی که نامت بود جاودان
مکن نام نیک بزرگان نهان

نام بردن از بزرگانی چون پروفسور برومند و دکتر فاضل و دکتر نوبخت ، نشان از بزرگمردی و وطن پرستی این پزشک حاذق دارد که از شاگردان همین بزرگان است.
خدماتی که بزرگانی چون دکتر برومند و دکتر فاضل به این مملکت کردند و مشقت هایی که در این راه کشیدند را شاید نتوان به زبان آورد.اینان به قول دکتر شریعتی شگفت انگیزترین انسان ها هستند و والامقام ترین شان :
آنانی که وقتی هستند، نیستند و وقتی که نیستند هستند.
"در زمان بودشان چنان قدرتمند و با شکوه‌اند که ما نمی‌توانیم حضورشان را دریابیم. اما وقتی که از پیش ما می‌روند نرم نرم آهسته آهسته درک می‌کنیم، باز می‌شناسیم، می فهمیم که آنان چه بودند. چه می‌گفتند و چه می‌خواستند. ما همیشه عاشق این آدم‌ها هستیم. هزار حرف داریم برایشان. اما وقتی در برابرشان قرار می‌گیریم قفل بر زبانمان می‌زنند. اختیار از ما سلب می‌شود. سکوت می‌کنیم و غرقه در حضور آنان مست می‌شویم و درست در زمانی که می‌روند یادمان می‌آید که چه حرف‌ها داشتیم و نگفتیم. شاید تعداد این‌ها در زندگی هر کدام از ما به تعداد انگشتان دست هم نرسد
ناشناس
|
Turkey
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
سلام مِن دختر ٥ ساله دارم بردم دكتر گفتن كم خوني داره ميشه راهنماي كنيد چطوري درمان كنم چون از بردن پيش دكتر ميترسه و خيلي سخته آرومش كني تا بشه ازش آزمايش بگيرند ميخوام بدونم آيا با دادن چيزاي خون ساز درست ميشه ك بهش بدم چون خيلي ام بد غذا است دار ام نميخوره ممنون ميشم كمك كنيد و زود جواب بدين
مدیر پایگاه باسلام
شما می توانید درصورت تمایل با سایت دکتر مهدی شادنوش-متخصص تغذیه- ارتباط برقرارنمایید
www.shadnoush.com
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: