کد خبر: ۱۰۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 19
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی در نشست با اعضای انجمن داروسازان ایران و مسئولان بانک رفاه که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور مدیران درمان، روسای اسناد پزشکی و اعضای انجمن های داروسازان استان های مختلف کشور برگزار شد، گفت: این نشست با هدف توضیح طرح جدید پرداخت به داروخانه‌ها با استفاده از تسهیلات بانک رفاه برگزار شده است.

به گزارش شفا آنلاین،محمد توانایی اظهار داشت: در این طرح داروخانه ها اسناد مربوط به نسخ بیمه شدگان این سازمان را تا پانزدهم ماه بعد به دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی تحویل داده و ظرف مدت ٢ ماه مطالبات خود را از طریق بانک رفاه دریافت می کنند.

وی گفت: از چند ماه گذشته مقدمات این طرح پیش بینی و از ٣ ماه پیش در تعدادی از داروخانه‌های کشور به صورت پایلوت انجام شد و در حال حاضر پس از رفع اشکلات به طرح نهایی رسیدیم که از اول خرداد ماه در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: تمامی اطلاعات لازم در این زمینه در پورتال معاونت درمان این سازمان قرار گرفته و همچنین بانک رفاه نیز بروشورهایی تهیه نموده است.

توانایی با بیان اینکه تعامل بین سازمان تامین اجتماعی و مراکز طرف قرارداد به شکل مناسبی برقرار است، گفت: این روند، تقویت نیز می شود.

سجادی، دبیر انجمن داورسازان ایران در این نشست با تقدیر از نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و کبریایی زاده رئیس هیئت مدیره این سازمان، از توجه و پیگیری مطالبات داروخانه‌ها گفت: اجرایی شدن این طرح از اول خرداد و ادامه آن در آینده، بر بهبود خدمات داروخانه‌ها موثر است.

در این نشست، اعضان انجمن داروسازان در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس نظرات خود را بیان کردند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: