کد خبر: ۱۰۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 19
شفاآنلاین:عضو مجلس اعلاء انقلاب اسلامی عراق به همراه نمایندگان چند تن از بزرگان این کشور با سفر به استان سمنان از تلاش های تیم پزشکی بیمارستان کوثر در نجات یکی از زائران عراقی قدردانی کردند.

به گزارش شفا آنلاین ،صبح روز بیست و نهم اردیبهشت ماه 95 و در حضور هیئت رئیسه دانشگاه، حاج کاظم شکرچی عضو مجلس اعلاء انقلاب اسلامی عراق، جعفر جهرمی از دفتر آیت الله حکیم و سیدجعفر حسینی از خادمان حرم امیرالمومنین (ع)، با اهدای لوح تقدیر سنگ مرمری متبرک به مرقد مطهر امیر المومنین(ع) به مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در راستای ارائه خدمات درمانی شایسته به یکی از زائران عراقی که در اثر سانحه تصادف  مصدوم شده بود، قدردانی شد.

در اسفند 94 احمد السرای از اهالی عراق كه با پاي پياده عازم مشهد مقدس بود، در تاريخ ٧ اسفند ٩٤ در اثر سانحه اي دچار مصدوميت شديد گرديد. كه پس از انتقال به اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان و با توجه به وخامت حال وی سريعا به اتاق عمل منتقل و پس از انجام اقدامات لازم پزشکی در بخش ICUجراحي این مرکز بستری شد. وی به مدت 60 روز در این بخش تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفت.

این جوان 19 ساله پس از خروج از کما، از این مرکز مرخص شد و اکنون هوشیاری خود را بازیافته است و آستان مقدس نجف اشرف به پاس قدردانی از خدمات پزشکان، پرستاران و مددكاران، لوح تقدیری متبرک شده به سنگ آستان نجف اشرف به این مركز تقدیم کردند.

دكتر عبدالله پوررئیس این مركز با اشاره به اینکه در ارایه خدمات درمانی، تابعیت افراد مهم نیست گفت: کادر درمانی مركز کوثر سمنان با توجه به کرامت انسانی افراد، خدمات درمانی را به تمام افراد ارائه می کنند.

وی با تاکید بر ارائه تمام خدمات درمانی مورد نیاز به ویژه به بیماران اورژانسی در  این مركز، تصریح کرد: سالیانه بیش از یک میلیارد ریال اسناد خدمات درمانی ارایه شده به بیماران غیرایرانی در مركز کوثر وجود دارد.

دکتر عبدالله پور با اشاره به ارایه خدمت به مراجعین به ویژه به زائران عبوری حرم رضوی از مسیر استان سمنان، گفت: به این بیمار عراقی نیز در مدت 60 روز بستری در آی. سی. یو تمام خدمات درمانی، ارتوپدی و مددکاری ارائه شد. 

خادم حرم نجف اشرف از کشور عراق در این آئین گفت: این لوح تقدیر به نمایندگی از غلامان اهل بیت(ع) و تمام مردم عراق به نشانه دوستی ملت عراق و ایران و به پاس ارائه خدمات مطلوب درمانی به زائر عراقی، به کارکنان مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر سمنان تقدیم شد.

سیدجعفر حسینی با تشکر از تمام خدمات درمانی که باعث بهبود حال این جوان زائر عراقی شد، افزود: در ارایه خدمت به این بیمار تمام توجهات لازم انجام شد تا حال بیمار بهبود یافت.

مهمانان عراقی با حضور در مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر سمنان، از بیماران بستری در بخشICU  جراحی عیادت کردند و بیماران نیز از هدیه متبرک آستان نجف اشرف، متبرک شدند.

گفتنی است: صبح امروز ابتدا مهمانان عراقی در شهرستان سمنان، با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و محمدرضا خباز استاندار در دفتر امام جمعه شهرستان سمنان دیدار کردند.

محمدرضا خباز استاندار سمنان در این نشست با اشاره به بازدید وی از مرکز کوثر در آخرین ساعات سال 1394 و آغاز سال 1395 و عیادت از احمد السرای، بیان داشت: بحمدالله خدمات بسیار خوبی در مرکز کوثر به شهروندان سمنانی و زائرین عبوری ارائه می گردد که شاهد این مسئله بهبود حال این مهمان عزیز از کشور عراق است.

استاندار سمنان در این نشست از زحمات دست اندرکاران حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ویژه کادر پزشکی و کارکنان مرکز کوثر تشکر و قدردانی نمود.

لازم به ذكر است: مركز آموزشي پژوهشي درماني 220 تختخوابي کوثر سمنان در زميني به مساحت 32 هکتار در سال 91 افتتاح و ماهانه به 10 هزار نفر انواع خدمات درمانی ارائه می نمايد و 2 هزار نفر به صورت بستری از این مركز خدمت دریافت می کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: