کد خبر: ۱۰۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 10
شفا آنلاین>سلامت>رییس سازمان غذا و دارو تصویب قانون برخورد با متخلفین در زمینه تبلیغ غیر قانونی کالاها را اقدامی ارزشمند دانست.
به گزارش شفا آنلاین،رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به قانونی که امروز در مجلس تصویب شد،گفت: از نظر ما تصویب قانون برخورد با متخلفین در زمینه تبلیغ غیر قانونی کالاها چه در ماهواره ها چه در سایر رسانه ها از جمله فضای مجازی، اقدامی ارزشمند و اساسی است که در مجلس صورت گرفت .

وی ادامه داد: تصویب این قانون به وزارت بهداشت و سازمان غذا ودارو اختیار برخورد با افراد متخلف را می دهد و جلوی گمراه کردن مردم را می گیرد.

رییس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: تصور کنید با صاحبان کالاهایی که مدعی معجزه در لاغری هستند و داروهای عجیب و غریبی که مرتب در برخی رسانه ها ، ماهواره ها یا شبکه های اینترنتی تبلیغ می شود، برخورد قانونی صورت گیرد.

دیناروند این قانون را در مسیر ابلاغ به سازمان غذا و دارو اعلام کرد و گفت: این قانون امروز در مجلس تصویب شده و فرآیند ابلاغ آن به سازمان غذا و دارو در حال اجراء است.بعد از تایید شورای نگهبان و ریاست جمهوری، قانون ابلاغ و امور اجرایی آن بعد از طی مراحل قانونی صورت می‌گیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: