کد خبر: ۱۰۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 08
عضو فراکسیون سازمان های مردم نهاد درگفتگو باشفاآنلاین اعلام کرد:
شفاآنلاین :طراح پیش نویس طرح ساماندهی سازمان های مردم نهاد در مجلس نهم گفت:منابع مالی انجمن های خیریه که ازطریق خیرین و مردم تامین می شود باید به طور دقیق و شفاف خرج و هزینه بیماران عضو انجمن شود.

دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب اظهارداشت :یکی از موضوعاتی که باید در آینده ای نزدیک به طور شفاف و واضح علنی شود و مورد بررسی قرار گیرد مباحث مالی و حمایتی مربوط به انجمن های مردم نهاد است.

کیاسری تاکید کرد:نیاز است برای انجمن ها و تشکل های مردم نهاد یک قانون کلی به تصویب برسد .چراکه مدیریت برخی انجمن ها نتیجه بی قانونی و قانون هایی است که خود مدیران و مسئولان این انجمن ها به تصویب می رسانند و همین امر موجب می شود تا نارضایتی بیماران از عملکرد برخی انجمن ها به شدت افزایش پیدا کند.

عضو فراکسیون سازمان های مردم نهاد در ادامه تصریح کرد:عدم ساماندهی حقوق و وظایف و همچنین عدم نظارت بر برخی انجمن ها بی نطمی هایی را رقم زده است از این رو باید قانونی وضع شود مبنی بر اینکه تمام انجمن های مردمی از یک قانون تبعیت کنند تا مدیریت سنتی برخی انجمن ها مدیریت خود را به سمت کیفی سازی وپاسخگویی به اعضا و مسولان مربوطه سوق دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: